مرجع خبری رئال مادرید : انزو فرانچسکولی ستاره سابق فوتبال اروگوئه ملقب به “شاهزاده” که در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه ریورپلاته است در مورد زیدان و بازی رئال و پی اس جی صحبت کرد.

افت رئال مادرید :” به عوامل مختلفی بستگی دارد. قرار نیست همه شرایط یکسان باشد چرا که بازیکنان هم انسان هستند. 25 بازیکن متفاوت در یک تیم هستند. خیلی مشکل است که همه بازیکنان در مدتی طولانی در بالاترین سطح بمانند. در ابتدا همه چیز خوب است اما سخت است که بتوان این سطح را حفظ کرد. رونالدو و راموس همه چیز را برده اند اما مهم است که بخواهند بهتر از چیزی که بوده اند باشند. بنزما و بیل هم بازیکنان بسیار باتجربه ای هستند که می توانند بار تیم را به دوش بکشند. مشکل بیشتر ذهنی است تا بدنی. در فوتبال مسائل روحی خیلی مهم است. حفظ موفقیت های تیمی به شرایط فردی بستگی دارد.”

زیدان و آینده اش :” او به خوبی شرایط را می شناسد. بعد از بردن لالیگا، چمپیونزلیگ و جام جهانی باشگاه ها زمانی ندارد. نمی توان بدون صبر و تلاش این شرایط را درک کرد. به نظرم اخراجش تصمیم درستی نیست هر چند که در نهایت اگر قرار باشد این اتفاق رخ بدهد،اجتناب ناپذیر است. زیدان با شخصیت آرام خود خیلی سریع به موفقیت رسیده است. شخصیت زیدان مسلما مهم است. البته فوتبال دیوانه است و در آن تصمیم های عجیبی گرفته می شود.رئال باید قبل از بازی با پی اس جی اعلام می کرد که صرفنظر از هر اتفاقی در این بازی زیدان را نگه می دارد. اگر آینده اش روی هوا باشد گیجی زیادی برای این بازی مهم ایجاد خواهد شد و قطعا روی تیم تاثیر منفی می گذارد. زیدان 20 سال مربیگری کرده و تجربه ها و موفقیت های زیادی داشته است. زیدان مثل هر کسی نیاز به تجربه اندوزی دارد.”

بازی رئال و پی اس جی :” باید دید که مهاجمان پی اس جی چه شرایطی دارند. اگر هر سه نفر انها روزخوبی داشته باشند برای رئال شرایط خیلی مشکل است. رئال حتی با وجود شرایط بدی که دارد، روی تاریخچه و گذشته خودش حساب می کند.”

زیدان در رئال می ماند؟” امیدوارم بماند. این تصمیم مربوط به اوست. البته نتایج طول فصل روی آینده او تاثیرگذار خواهد بود.”