مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گلهای رونالدو (دو بار) و مارسلو با نتیجه درخشان سه بر یک مقابل پی اس جی پیروز شد.

نشریه اکیپ که معمولا سعی می کند خود را بی طرف و دوستدار ورزش نشان بدهد، امروز با تیتر “شاه را سرنگون کنید” بر خلاف رویه معمولش سعی کرد خود را طرفدار پی اس جی نشان بدهد و به تیم امری روحیه بدهد اما این رئال مادرید بود که در شبی درخشان در برنابئو نتیجه فوق العاده ای را کسب کرد تا با آرامش خاطر آماده بازی برگشت در پارک دو پرنس شود.

در حالی که همه تصور می کردند بی بی سی در این بازی فیکس می شود زیدان در تصمیمی ریسکی از ایسکو جای گرت در ترکیب استفاده کرد. به نظر می رسید که زیدان خودش هم امیدی به ترکیب اولیه اش ندارد و به ترکیب نیمه دوم امید بسته چرا که بازی واقعی رئال در نیمه دوم و بعد از ورود آسنسیو و بیل به ترکیب آغاز شد.

رئال مادرید حالا نیمی از راه صعود به یک چهارم را برداشته است. تیم زیدان می خواهد تاریخ سازی کند و امسال “سیزدهمی” را ببرد هر چند که کار آسانی پیش رو نخواهد بود. رونالدو به رکورد عجیب 20 گل در 12 بازی اروپایی اخیرش رسید تا همچنان دست نیافتنی تر شود. آسنسیو نشان داد که هیچ چیز از بنزما و بیل برای فیکس شدن کمتر ندارد و مارسلو نیز شب درخشانی را پشت سر گذاشت آن هم در حالی که با حرکت خشن آلوز در آغاز بازی دچار مصدومیت از ناحیه دست شده بود.

نحوه به ثمر رسیدن گلها:

1-0: اشتباهات زنجیره ای مدافعان رئال باعث شد تا ربیو با شوت از درون محوطه جریمه به مکز دروازه ناواس، گلزنی کند.

1-1: کریستیانو رونالدو از روی نقطه پنالتی گل تساوی را به ثمر رساند.

1-2: کریستیانو روی ارسال آسنسیو و ریباند حرکت آرئولا گل دوم را به ثمر رساند.

1-3: ارسال عالی دیگر از آسنسیو و ضربه مارسلو که با برخورد به مدافع پی اس جی وارد دروازه حریف شد.