مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گلهای رونالدو (دو بار) و بیل  و بنزما (پنالتی)  با نتیجه چهار بر صفر مقابل آلاوز پیروز شد.

رئال مادرید برای اولین بار در این فصل توانست به رکورد پنج برد پیاپی برسد تا مشخص شود که در نیم فصل دوم تبدیل به تیم کاملا متفاوتی شده است. رئال در شبی که مثلث هجومی بی بی سی خوب کار کردند و لوکاس وازکز هم پرتلاش و دونده بود با نتیجه سه بر صفر پیروز شد. کاپیتان رونالدو با دو گلی که به ثمر رساند به 300 گل لالیگایی رسید و گرت بیل نیز با گلزنی به حواشی پیرامون جدا شدنش از رئال واکنش نشان داد. بنزما نیز  با از خودگذشتگی رونالدو پنالتی را گل کرد و البته دو پاس گل داد تا شب خوبی داشته باشد.

رئال مادرید فعلا سخت تلاش می کند تا لالیگا را آبرومندانه تمام کند. رئال در انتظار مشخص شدن نتیجه بارسلوما فعلا یازده امتیاز تا صدر جدول فاصله دارد که اختلاف آبرومندی است و با توجه به در پیش بودن ال کلاسیکو، دربی مادرید یا بازی بارسا و اتلتیکو می تواند اختلاف را تا صدر جدول کم کند یا حداقل این که به رده دوم برسد. آلاوز یکی از بهترین تیمهای هفته های اخیر بود که رئال آن قدر آماده بود که توانست شکستشان دهد.