مرجع خبری رئال مادرید : امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط آکادمیک رئال در مورد بازی مقابل آلاوز صحبت کرد.

گل بنزما:”به معنی این است که روحیه و اعتماد به نفسش به باال می رود. موفقیت تیم خبر فوق العاده ایست. به صورت کلی تیم روند خوبی داشته است. در ده دقیقه آخر نیمه اول ، آلاوز چند حرکت خوب به سمت دروازه ما داشت اما رونالدو در لحظه ای مهم گلزنی کرد. در آغاز نیمه دوم گل دوم را زدیم و برتر بودیم. نتیجه بازتاب اتفاقات درون زمین بود.”

نقش کلیدی رونالدو:”ّی تردید کلیدی بود. همه می دانند که او چه مفهومی برای ما دارد. همیشه در جریان بازی نقش پررنگی داشته است. او یک خطر دائمی است. بازیکنی است که میانگین گل خوبی دارد. بازیکنی جذاب و هیجان انگیز است که در بازیهای مهم بهترین عملکرد را دارد. او بهترین بازیکن تیم ماست و سطح فوق العاده ای دارد که می تواند به ما کمک کند.”

پنالتی:”این اتفاق نشان داد که ما یک تیم هستیم. جو خوبی وجود دارد. این اتفاقات برای کل تیم شامل رونالدو مهم هستند. همه سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم و این اتفاق یک اقدام جالب از سوی رونالدو بود.””

کلین شیت:”خبر خوبی بود. در ساختار دفاعی تیم مهم بود که دروازه را بتسه نگه داریم. در خط حمله بازیکنانی داریم که می توانند در ده دقیقه دو گل بزنند. در خط دفاع هم اگر منسجم باشیم می توانیم یک تیم فوق العاده داشته باشیم. از روندی که بازیکنان ارائه دادند راضی هستیم.”پ