مرجع خبری رئال مادرید : زیدان بعد از برد رئال مادرید مقابل آلاوز در کنفرانس مطبوعاتی پاسخگوی سوالات بود.

آنالیز بازی:” حس خیلی خوبی داریم چرا که یک نتیجه مثبت دیگر گرفتیم. چهار گل زدیم و گلی نخوردیم. به روندی که در یک بازی جدی داشتیم ادامه می دهیم. حقیقتا می توانیم خوشحال باشیم.”

کلین شیت:” در نیمه اول روی ضربات ایستگاهی حریف و کرنر ها کمی مشکل داشتیم. هر از گاهی روی ضدحملات نیز حریف به دروازه مان نزدیک شد اما در نیمه دو مبازی را بهتر کنترل کردیم. وقتی توپرا داشتیم دقت بیشتری داشتیم و سریع ظاره شدیم. چهار مهاجم تیم خوب کار کردند. به صورت کلی همه خوب بودند اما چهار مهاجم تیم خوب بودند و سه تایشان گل زدند. حرکت رونالدو که پنالتی را به بنزما داد هم زیبا بود چرا که کریم با بازی خوبی که داشت لیاقت گلزنی را داشت.”

اتحاد تیم:”بلکه مثل یک تیم بازی می کنیم و اتفاقاتی مثل امروز حس خوبی به ما می دهند. در مسیر خوبی هستیم و باید مثل یک تیم حرکت کنیم . خوشحال هستیم. باید سه شنبه بازی کنیم. فرصت کمی برای استراحت دادیم و باید سریع ریکاروی کنیم.”

گلزنی بی بی سی:”از حرکت رونالدو راضی هستم چون مشخص است که فوتبال یک  ورزش تیمی است. کریم امشب عالی بود. او تحرک بسیار خوبی داشت و راضی هستیم. چهار گل زدیم و کلین شیت کردیم. باید به مسیرمان ادامه بدهیم.”

بازگشت بی بی سی:”بازگشت؟ آنها همیشه حضور داشتند.مهم است که صد در صد آماده باشند. بازی خوبی داشتند. لوکاس هم بازی خوبی داشت. چهار مهاجم تیم خوب بودند و از عملکردشان راضی ام.”

30 گل در هفت بازی اخیر:”به تلاش ادامه می دهیم. در نیمه اول مشکلاتی در ضربات ایستگاهی داشتیم. در ضدحملات کمی ریسک کردیم و بعد از آن بازی را بهتر کنترل کردیم. باید در فاز دفاعی بهتر شویم چرا که حریفان از اشتباهات ما استفاده می کنند. هدفمان کلین شیت کردن است. خوب است که بهتر گل می زنیم.”

بیل:” دوست داریم همه بازیکنان خوب کار کنند. او عالی بود. او اخیرا در این پست بازی نکرده بود اما خوب کار کرد. بازی کدن با سیستم 2-4-4 با حضور بیل در سمت چپ به ما کمک کرد چرا که الکسیس نمی توانست جلو بکشد. باید توپ را حرکت می دادیم . بیل ، رونالدو، کریم ، لوکاس و … در بازی تیمی همه خوب بودند. ببینمی آیا بعدا بیل دوباره در این پست بازی خواهد کر دیا نه. ببینیم در بازیهای آتی چه می شود.”

اعتما دبه نفس:” تیم با چنین بازیهایی اعتماد به نفس بهتری پیدا می کند. پس از بازی با پی اس جی خیلی بهتر شدیم. به چنین بازیهایی نیاز داریم. البته این برد فعلا مفهومی ندارد. می خواهیم بازی خوبی ارائه بدهیم و به روند خوبمان ارائه بدهیم. باید به جلو حرکت کنیم. هدفمان همین است.”

فشار روی بنزما چقدر است ؟ ” او با فشار زیادی بازی می کند اما عادت کرده است. کریم در جریان بازی تلاش می کند بهترین عملکردش را داشته باشد. او خیلی خوب بود . از حرکت بنزما هم خوشحالم. حس خوبی به من داد. فشار همیشه وجود دارد. او مهاجم رئال مادرید است. مسلما توقعات از او زیاد است اما همیشه تلاش می کند بهترین عملکردش را داشته باشد.”

تیم مثل فصل قبل می شود ؟ ” پارسال در برخی بازیها در لحظات پایانی گل می زدیم. حالا ثبات کافی را از نظر بازی و تمرکز داریم. اعتماد به نفسمان بهتر شده است و این برای بازیکنان مهم است. باید به این فکر کنیم تا در بازی بعدیمان که سه شنبه است بهترین عملکردمان را داشته باشیم.”

بی بی سی دوباره همیشه فیکس می شوند ؟ ” همه بهترین عملکردشان را دارند. جوابی به این سوال نمی دهم. مهم است که همه بازیکنان آماده باشند.”

بنزما به حمایت رختکن نیاز دارد ؟ ” جو رختکن مهم است. لحظات خیلی مشکلی داشته اما رختکن شرایط خوبی دارد. دادن پنالتی به او فوق العاده بود. تیم و بازیکنان رابطه خوبی دارند و همه سعی می کنند نقش مهمی داشته باشند.”