مرجع خبری رئال مادرید : توماس رونکرو سردبیر آس در مورد زیدان و رئال مادرید صحبت کرد.

زیدان خوشحال
رئال مادریدی که پنج جام برده بود برگشته است. همان تیمی که در سال 2017 قهرمان چمپیونزلیگ ، لالیگا، سوپرجام اروپا، اسپانیا و جام جهانی شده بود. رئال مادرید منظم، انرژیک، پویا، سریع، گلزنی و شگفت انگیز. تیمی که زیاد گل می زند. همان رئالی که آن قدر خیالمان در موردش راحت بود که هیچ شکی در موردش نداشتیم. تیمی که از زمان  برد سه بر یک مقابل پی اس جی حال و هوای متفاوتی پیدا کرده است. یک رئال مادرید کامل، درنده، گرسنده و بی صبر که در خط حمله اش BBCLV را دارد.

پوکر آس ها
حریف از زمان حضور آبلاردو سرحال شده بود. آلاوز تبدیل به تیمی شده بود که همه در آن می دویدند. زیدان اما در این بازی شگفت انگیز ظاهر شد و چهار عنصر هجومی را درون زمین فرستاد تا پوکر را تکمیل کند. الاوز با نقشه های مشخصی درون زمین حاضر شده بود اما رئال با حضور لوکاس وازکز در کنار بی بی سی آنها را شگفت زده کرد. بیل و بنزما بهترین بازی کل فصلشان را داشتند تا رونالدوی سیری ناپذیر نیز در کنار آنها بدرخشد. بی بی سی بهترین عملکردش را در کنار لوکاس داشت. بازیکن گالیشیایی تا جایی که می توانست دوید. او بازیکنی بود که نفود می کرد، پاس گل می داد، شوت می زد و دفاع می کرد. لوکاس نشان داد که می تواند در پاریس یا در جام جهانی روسیه به ترکیب اصلی برسد. لوکاس کاملا لیاقت فیکس شدن را دارد. BBCLV خوش آمدی!

کیلور و تئو
دیشب شبی برای درخشش بازیگران نقش مکمل بود. از دروازه بان محبوبم کیلور ناواس شروع می کنم. او در نیمه دوم دو توپگیری بی نظیر داشت تا خاطره روزهای درخشان کاسیاس در برنابئو تکرار شود. این توپگیری های بی نظیر باعث شد که رئال راحت تر حریف را گلباران کند. دروازه بان کاستاریکایی هر چقدر فصل جلوتر می رود بهتر می شود. تئو هم شب خوبی داشت. شاید دیدن هم تیمی های سابق او را به وجد آورده بود اما بازیکن فرانسوی بهترین بازیش در رئال را داشت. او دونده ، انرژیک و سریع بود. تئو برای این که 30 میلیون یورو بیارزد باید چنین بازیهای یداشته باشد.

کریم و کاپیتان
هرگز  کاپیتان کمپین هواداران بنزما نبودم اما وقتی بازی او مقابل تیم آبلاردو را می بینیم کاری جز تبریک نمی توانیم انجام دهیم. او با انگیزه، دوخنده و جنگنده بود و  به تیم برای گلها کمک کرد. کریم خلاق و جنگنده بود. او با یک توپربایی بی نظیر به بیل پاس گل داد. کریم پاداش شب فوق العاده اش را با گل کردن پنالتی گرفت. دشمنان رونالدو می گویند که او خودخواه است اما کافی است که به صحنه پنالتی نگاه کنیم .بازیکن پرتغالی می توانست هت تریک کند و به 300 گل لالیگایی با رئال برسد ( در برخی روایات او را 300 گله می نامند و در برخی دیگر 299 گله!)اما ترجیح داد که منتظر هفته ای دیگر بماند و گلی که می توانست خودش بزند را به بنزما تقدیم کند. کریستیانو کاپیتان بزرگ تیم بود. یک کاپیتان متعصب و متعهد.

سبایوس و زیزو
استاد نهمین چمپیونزلیگ، این تواضع را داشت تا علنا از سبایوس به خاطر این که 28 ثانیه در بوتراکه بازی کرده بود عذرخواهی کند. اشتباهی که کمتر مربی ان را می پذیرد اما زیزو داستان متفاوتی دارد. او به این بازیکن 20 دقیقه فرصت داد تا بتواند کیفیتش را نشان بدهد. این یک نشانه خوب برای یک شب کامل بود.