مرجع خبری رئال مادرید : یونایتد با مربی پرتغالی خود در دو سال گذشته 349.4 میلیون یورو هزینه کرد تا قهرمان لیگ اروپا، دو جام اتحادیه و لیگ کاپ انگلیس شود و در مرحله یک هشتمنهایی چمپیونزلیگ اوت شود. کافی است که این ولخرجی ها را با عملکرد زیدان در رئال مقایسه کنیم.

مربی فرانسوی دو چمپیونزلیگ، یک لالیگا، دو جام جهانی باشگاه ها ، دو سوپرجام اروپا و یک سوپرجام اسپانیا برده در حال که فقط 70.5 میلیون یورو هزینه کرده است یعنی یک پنجم مربی پرتغالی یونایتد. حتی اگر خریدهای بنیتز را هم حساب کنیم این رقم به 148.5 میلیون یورو می رسد یعنی کمتر از نصف شیاطین سرخ.

یونایتد در این مدت 105 میلیون یورو برای پوگبا، 42 میلیون یورو برای مخیتاریان، 38 میلیون یورو برای بایی، 85 میلیون یورو برای لوکاکو، 45 میلیون یورو برای ماتیچ و 35 میلیون یورو برای لیندلوف پرداخت. ایبرا به عنوان بازکین آزاد خریده شد و الکسیس سانچز با مخیتاریان معاوضه شد.

جالب آن که مربی پرتغالی در اینتر هم 146.3 میلیون یورو هزنیه کرد تا به قهرمانی چمپیونزلیگ برسد، رئال با کمتر از این مبلغ دو بار  قهرمان اروپا شد.

رئال مادرید در پنج فصلی که مربی پرتغالی از تیم رفته 450 میلیون یورو هزینه کرده که بیل با 101 و خامس با 75 میلیون یورو گران ترین خریدها بودند. رئال در این مدت سه چمپیونزلیگ برده است. مربی پرتغالی در چلسی و یونایتد 686.6 میلیون یورو هزینه کرده تا یک قهرمانی انگلیس و یک لیگ اروپا ببرد. در حقیقت آمار می گوید که رئال چه شانس بزرگی اورده که مربی پرتغالی را اخراج کرده چرا که با حضور او ، تیم خیلی بعید بود که 12 جام در پنج سال اخیر ببرد. اگر کل ده سال اخیر را حساب کنیم مربی پرتغالی 1014 میلیون یورو خرج خرید بازیکن کرده است که فقط یک چمپیونزلیگ برده و سه بار در مرحله یک هشتم و دو بار در مرحله گروهی حذف شده است.