مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو با چهار گل و یک پاس گل نقشی کلیدی در پیروزی رئال مقابل ژیرونا با نتیجه  شش بر سه داشت.

اگر 22 گل رونالدو نبود، رئال مادرید در لالیگا 14 امتیاز کمتر داشت و احتمالا الان باید برای سهمیه لیگ اروپا می جنگید. این جمله تقدیم به افرادی است که تا همین چند ماه پیش ستاره پرتغالی را تمام شده می دانستند اما کریستیانو در حال حاضر دومین گلزن برتر لالیگاست و فقط مسی را با اختلاف سه گل بالای سر خود می بیند.

رئال مادرید در شبی که در خط دفاعی فاجعه بود شانس آورد که در مقابل ژیرونا تنبیه نشد. تیم کاتالان با سه ارسال و ضربه سر، سه بار دروازه رئال را باز کرد اما این کریستیانو بود که با چهار گل و یک پاس گل پاسخ تمام منتقدان را داد تا یک شب درخشان را داشته باشد. لوکاس وازکز و گرت بیل  زننده دیگر گلها بودند.

در حالی که لالیگا برای رئال مادرید تبدیل به هدفی غیرممکن شده است، تنها نکته جذاب در 9 بازی باقی مانده می تواند آقای گلی کریستیانو باشد. ستاره پرتغالی در هفته ای که ایکاردی و صلاح چهار گل زده بودند ، او هم چهار گل زد تا نشان بدهد که چه روحیه بالایی دارد و چقدر آماده است تا پی چی چی و کفش طلا را ببرد.