مرجع خبری رئال مادرید: شاید در بزرگترین رویاهایمان هم تصور نمی کردیم که بتوانیم برای نهمین بار فرا رسیدن بهار و سال نوی شمسی را به دوستداران رئال مادرید تبریک بگوییم.

مسلما حضور در این تریبون و فعالیت به عنوان مهمترین نماد مادریدیسمو های پارسی زبان بزرگترین افتخار ماست و ما مسئولان مرجع خبری هر چقدر هم در هر زمینه ای مجزا از زندگی شخصیمان توفیق داشته باشیم باز هم هیچ افتخاری را بالاتر از خدمت به عشاق رئال مادرید نمی دانیم.

در نوروز پارسال گفتیم که آرزوی “سی و سومین” قهرمانی لالیگا را سر سفره های هفت سین خود می گذاریم. خوشحالیم که آن آرزو به ثمر نشست و سی و سومی را امسال با افتخار سر سفره هایمان می گذاریم و آرزوی “سیزدهمین” قهرمانی اروپا هم سر سفره هایمان خواهد بود. رویای غیرممکنی نیست چرا که فقط چهار گام تا فینال کیف مانده و رئال مادرید از پس چالش های سخت تر از این هم برآمده است.

با افتخار فرا رسیدن فصل سبز را به همه دوستداران رئال مادرید در همه کشورهای پارسی زبان و همه اقوام ایرانی و غیرایرانی تبریک می گوییم و امیدواریم که این توفیق را داشته باشیم که سالیان سال با افتخار به شما دوستداران بهترین باشگاه جهان خدمت کنیم.

سالتان سبز
نوروز 97 مبارک
حامد فلاح – مسئول مرجع خبری رئال مادرید