مرجع خبری رئال مادرید : رونالدو در سال 2015 در مصاحبه ای با بی تی اسپورت پنج ستاره آینده فوتبال دنیا را معرفی کرد. رونالدو در آن مصاحبه از اودگارد، دیپای، پوگبا، نیمار و هازارد به عنوان پنج ستاره آینده اسم برد. پس از دو سال و نیم بد نیست که روند این پنج بازیکن را دنبال کنیم:

اودگارد، 19 ساله، هیرنفین/ قیمت در ترانسفرمارکت: 3.5 میلیون یورو
زمانی که رونالدو آن حرفها را زد اودگارد 16 ساله در آکادمی رئال بازی می کرد. بازیکن نروژی در هیرنفین هلند به صورت قرضی بازی می کند که در 42 بازی برای این تیم سه گل زده و پنجپاس گل داده است. او روندی نزولی داشته و احتمالا در تابستان به رئال بر می گردد و به تیمی دیگر قرض داده می شود.

هازارد، 27 ساله، چلسی/ قیمت در سایت ترانسفرمارکت: 100 میلیون یورو/ قیمت درسایس: 118.2 میلیون یورو
بازیکن بلژیکی در همان زمان هم یک ستاره بود و در چلسی و تیم ملی بلژیک می درخشید. او در حال حاضر هفتمین بازیکن رازشمند در سایت ترانسفرمارکت است و شاید پیوستنش به رئال داغ است.

دیپای: 24 ساله، لیون / قیمت در سایت ترانسفرمارکت: 28 میلیون یورو/ قیمت در سایس: 46.7 میلیون یورو
بازیکن هلندی در تابستان قبلش به یونایتد رفته بود. شیاطین سرخ برایش 34 میلیون یورو پرداختند. قبل از یونایتد با 22 گل در آیندهوون آقای گل لیگ هلند شده بود اما دریونایتد موفق نبود و درتابستان با 16 میلیون به لیون رفت و در لیگ فرانسه عملکرد خوبی داشته است. او در سه بازی ملی قبلی خود برای هلند گل زده است.

پوگبا، 25 ساله، منچستریونایتد / قیمت در ترانسفرمارکت: 90 میلیون یورو/قیمت در سایس:145.2 میلیون یورو
در آن فصل خوش درخشیده بود و در تابستان بعدش با 105 میلیون یوور به یوونتوس رفت. وی رابطه خوبی با مربی یونایتد ندارد و بحث جدا شدنش در تابستان آینده داغ است.

نیمار، 26 ساله، پاریسن ژرمن / قیمت در ترانسفرمارکت: 190 میلیون یورو/ قیمت درسایس: 209.4 میلیون یورو
این بازیکن در آن فصل در بارسا درخشیده بود و در تابستان گذشته با 222 میلیون یورو به پی اس جی رفت و تبدیل به گران ترین بازیکن جهان شد.