مرجع خبری رئال مادرید : عملکرد 9 بازیکن قرضی رئال مادرید را در این فصل با هم مرور می کنیم.

اودگارد: این بازیکن 18 ساله در بخش پایانی قرارداد قرضی یک سال و نیمه خود با هیرنفین به سر می برد. شایعه حضورش در لگانس مطرح است اما مشکل این جاست که با 19 سال سن دستمزد نجومی سه میلیون یورویی دارد. قراردادش با رئال تا 2021 اعتبار دارد.

وینیسیوس: بازیکن 18 ساله برزیلی در تابستان به رئال می آید اما معلوم نیست فصل بعد در رئال خواهد بود یا به تیم دیگری قرض داده می شود. دبلی که مقابل املک اکوداور در لیبرتادورس داشت، بازتاب های زیادی به همراه داشت.

لوکاس سیلوا: یکی از افتضاح ترین خریدهای سالهای اخیر رئال است. باشگاه برایش 14 میلیون یورو پرداخت و تا 2020 قرارداد دارد. قرارداد قرضی 18 ماهه او با کروزیرو در تابستان تمام می شود. در تابستان باید ببینیم چه اتفاقی برایش می افتد.

کوئنت رائو : اسپورتینگ پرتغال برای خرید قرضی او 1 میلیون یورو پرداخت. بازیکن فیکس تیمش است اما وقتی مقابل آستانه تعویضشد گریه کرد. تا 2019 با رئال قرارداد دارد و احتمالا در اسپورتینگ می ماند.

رائول دی توماس: پدیده رایو، صدرنشین لیگ دسته دوی اسپانیاست. قراردادش با رئال تا 30 ژوئن اعتبار دارد و احتالا مفت از دست رئال می پرد. در این فصل 18 گل برای رایو زده و تبدیل به بازیکنی کلیدی در تیمش شده است.

والورده: فدریکو در دپورتیوو فصل خوبی نداشته و دچار مصدومیت شده است. در سن 19 الگی بازیکن آینده داری است. دپورتیوو می خواهد او را بخرد اما رئال ترجیح می دهد در تیمی بازی کند که قدرت بیشتری در لالیگا داشته باشد.

سرجیو دیاز: آگوئروی پاراگوئه در سال 2016 با پنج میلیون یورو به رئال آمد و پس از فصلی ناکام در کاستیا در حال حاضر به لوگو در لیگ دسته دو ملحق شده است. در ماه نوامبر دچار مصدومیت شد. او احتمالا در تابستان به کاستیا بر می گردد.

قباس: در ساراگوسا بازیکن بسیار مهمی است و با تیمش برای صعود به لالیگا تلاش می کند. در سن 22 سالگی در تابستان پیشنهادات زیادی داشت و در تابستان آینده هم مشتریانی خواهد داشت.

خامس رودریگز: رئال مادرید عملا کاری از دستش در مورد او بر نمی آید. تا 2019 با بایرن مونیخ قرارداد دارد و بایرن بعد از آن می تواند او را با 42 میلیونیورو بخرد. کیکر ادعا کرده است که بایرن قطعا قراردادش را دائمی می کند و رئال راهی برای برگرداندن او ندارد.