مرجع خبری رئال مادرید : داوید آلونسو خبرنگار اسپانیایی در برنامه ال تزانزیستور ادعا کرد که رئال پس از سه جلسه با وکیل لواندوفسکی برای خرید مهاجم لهستانی به توافق نهایی رسیده است.

از سویی در نظرسنجی بنگاه شرط بندی بت فایر اعلام شد که لواندوفسکی اصلی ترین گزینه جانشینی بنزما در نظرسنجی هاست.

آس هم در گزارشی به پنج مرد کلیدی معامله لواندوفسکی اشاره کرده است:

لواندوفسکی: مهاجم 29 ساله لهستانی  می خواهد به رئال مادرید بپیوندد و اعتقاد دارد که این تابستان فرصت مناسبی برای تحقق رویایش است. این بازیکن اعتقاد دارد که در رئال شانس های بیشتری برای کسب جوایز فردی دارد.

پینی زهاوی: وکیل 75 ساله اسرائیلی جدید لواندوفسکی می تواند در این معامله نقشی کلیدی داشته باشد. زهاوی یکی از سرشناس ترین وکیل های دنیای فوتبال است و می تواند با قدرت معاملاتش این فعالیت ها را نهایی کند.

فلورنتینو پرز: مدیر رئال مادرید تا کنون دو بار دیگر برای خرید لواندوفسکی تلاش کرده و ناکام بوده است. باید دید که او بالاخره از مهاجم محبوبش بنزما حاضر است دل بکند یا نه.

زیدان: مربی فرانسوی نیز برای کریم جان می دهد. اخیرا برخی رسانه ها ادعا کرده اند که زیزو به خرید لواندوفسکی رضایت داده است. باید دید این معامله چه زمانی به سرانجام می رسد.

رومنیگه: مدیر اجرایی بایرن مونیخ بعید است که رضایت بدهد یکی از ستارگانش را به رئال مادرید بفروشد. او هنوز که هنوزه از این که کروس به رئال ملحق شده عصبانی است.