مرجع خبری رئال مادرید : 19 بازیکن رئال مادرید روانه بازیهای ملی شده اند که 15 تا از آنها تلاش می کنند تا شانس حضور در جام جهانی را از دست ندهند. از این جمه فقط بیل در تیم ملی ولز و وایخو، سبایوس و مایورال در تیم زیر 21 سال اسپانیا در تیمهای حاضر در جام جهانی نیستند. شرایط 15 بازیکن دیگر را مرور می کنیم:

اسپانیا : راموس، کارواخال، ناچو، ایسکو، آسنسیو و لوکاس وازکز
به جز لوکاس حضور پنج تای دیگر در لیست قطعی است. لوپتگی به پنج بازیکن دیگر کاملا اعتماد دارد و روی انها برای حضور در یورو حساب می کند. البته نیمکت نشینی ایسکو ممکن است به ضررش تمام شود و شانس حضور در جام جهانی را از دست بدهد اما حضور راموس، ناچو، آسنسیو و کارواخال قطعی است.

برزیل : کاسمیرو و مارسلو
حضور هر دو بازیکن در جام جهانی قطعی است. هر دو بازیکن از بنیان های تیم تیته هستند و در ترکیب اصلی تیم ملی برزیل جای دارند.

کرواسی: مودریچ و کرواسی
لوکیتا کاپیتان و ستاره تیم ملی کرواسی است و کواچیچ هم به تدریج توانسته خودش را رد ترکیب جای داده است.

آلمان : کروس
او هم یکی از بازیکنان کلیدی تیم ملی آلمان است و با 80 بازی ملی حضورش در جام جهانی قطعی است.

پرتغال: رونالدو
به عنوان بهترین بازیکن جهان و کسی که نقشی کلیدی در قهرمانی پرتغال در یورو داشت می خواهد به تیم ملی پرتغال در جام جهانی کمک کند. او با 79 گل ملی به جام جهانی می رود و امیدوار است که بتواند به علی دایی به عنوان آقای گل تاریخ بازیهای ملی نزدیک شود.

کاستاریکا : کیلور
دروازه بان رئال مادرید در مسابقات جام جهانی برزیل چهره شد و با 76 بازی ملی می خواهد در جام جهانی حضور داشته باشد.

فرانسه : واران
رافا نیز مدافع فیکس تیم ملی فرانسه و زوج اومتیتی  در پیراهن خروس هاست.

مراکش: اشرف حکیمی
مراکش بعد از دو دهه به جام جهانی رسیده است. اشرف مدافع راست ذخیره رئال مادرید است و در سن 19 سالگی شش بازی ملی داشته است.