مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گل دقیقه 97 کریستیانو رونالدو با وجود شکست سه بر یک مقابل یوونتوس به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسید.

رئال مادرید برای هشتمین سال پیاپی به نیمه نهایی چمپیونزلیگ رسید آن هم در شبی که خوب کار نکرد و یوونتوس یکی از بهترین بازیهای تاریخش را ارائه داد.

رئال در نیمه اول به خاطر ضعف مفرط مدافعین (ناهماهنگی وایخوی جوان و واران و اشتباهات پرشمار مارسلو و کارواخال)، عملکرد ضعیف گرت بیل و خستگی بیش از حد بازیکنانی مثل کاسمیرو، کروس و مودریچ و از دست دادن موقعیت های پرشمار علی الخصوص توسط ایسکو با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. مانژوکیچ روی دو ارسال مشابه از جناح چپ بالای سر کارواخال سر زد.

در نیمه دوم زیدان با حضور لوکاس و آسنسیو جناحین را به دست آورد اما با خارج کردن کاسمیرو وسط زمین را به حریف داد، اشتباهی که با ورود کواچیچ به زمین جبران شد اما دیر شده بود چرا که رئال گل سوم را هم روی افتضاح ناواس خورده بود.

کیلور ناواس نزدیک بود تمام کارهایی که برای رئال کرده بود را با یک اشتباه وحشتناک در مهمترین بازی فصل جبران کند. شاید این اشتباه به جدایی کیلور و خرید یک دروازه بان ششدانگ تر در پایان فصل جبران شود.

رئال در 30 دقیقه پایانی عملا هیچ شانسی برای رد شدن از دروازه یووه نداشت و بوفون با دو ، سه توپگیری عالی توانست تیمش را نجات بدهد اما بالاخره با پنالتی محرز دقیقه 93 کریستیانو رونالدو گل دهمش به یوونتوس را به ثمر رساند.

شاید اگر رئال حذف می شد، راموس هرگز به خاطر کارت زرد بی دلیلش در بازی رفت خودش را نمی بخشید، رئال روی دو گل اول یووه خلاء او را به وضوح حس می کرد.

به هر صورت رئال برای هشتمین سال پیاپی به جمع چهار تیم برتر اروپا راه یافت تا رکوردی بی نظیر را ثبت کند.