مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در مرحله یک هشتم، یک چهارم و نیمه نهایی چمپیونزلیگ رو در روی قهرمان های فرانسه، ایتالیا و آلمان قرار گرفته است!

رئال در مرحله یک هشتم به مصاف پی اس جی رفت، تیمی که به سه امتیاز از 6 بازی بعدی نیاز دارد تا قهرمانی خود را قطعی کند اما هزینه قریب به نیم میلیارد یورویی پی اس جی در تابستان هم مانع از صعود رئال به مرحله بعدی نشد. پی اس جی قهرمان لیگ کاپ فرانسه شده و در حال حاضر به قهرمانی جام حذفی نیز امیدوار است تا سه گانه داخلی خود را تکمیل کند.

در مرحله یک چهارم نوبت یوونتوس بود. تیم آلگری فعلا با چهار امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی صدرنشین است اما در سالهای اخیر قهرمان ایتالیا شد و قهرمانی این تیم دور از انتظار نیست. در جام حذفی نیز آنها در فینال باید به مصاف میلان بروند.

حالا نوبت بایرن است. این تیم قهرمان بوندسلیگا شده و در حال حاضر در مسیر کسب جام حذفی است. رئال عملا باید قهرمان های بی چون و چرای سه لیگ بزرگ اروپا را شکست بدهد تا قهرمان شود. فقط جای سیتی به عنوان قهرمان انگلیس خالی است!

به نظر می رسد یوفا همه کار کرد تا جلوی سیزدهمین قهرمانی اروپایی رئال را بگیرد. فعلا نوبت خوان آخر رسیدن به فینال کیف است و باید دید که تیم زیدان چگونه از پس این قرعه بر می آید.