مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با گل و پاس گل ایسکو در مقابل مالاگا با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

زیدان پس از ماراتن سه بازی سخت مقابل یووه و اتلتیکو ترجیح داد که به بازیکنانی مثل رونالدو، بیل، مودریچ، مارسلو، واران ، کروس در مقابل مالاگای قعرنشین استراحت بدهد. در ترکیب نصفه و نیمه رئال، ایسکو درخشان ترین ستاره رئال بود که گل زد، به کاسمیرو پاس گل طلایی داد و چند موقعیت طلایی دیگر هم ایجاد کرد که هم تیمی ها از دست دادند. او در زمین تیم سابقش یعنی لاروسالدا یک شب درخشان دیگر داشت و توانایی هایش را نشان داد.

رئال مادرید رده سوم لالیگا را از والنسیا پس گرفت آن هم در حالی که تیم در بازیهای اخیر خسته شده بود.  در این بازی رئال خودش را به آب و آتش نزد و البته کیلور ناواس نیز چند واکنش خوب داشت تا اشتباه بزرگش مقابل یووه را تا حدودی فراموش کند. البته وایخو در دقیقه 93 با یک اشتباه عجیب باعث شد که رولان گل مالاگا را بزند تا نشان بدهد که هنوز فرسنگ ها تا این که بازیکن ایده آلی در رئال شود فاصله دارد.

بنزما سعی کرد گل بزند اما چند فرصت را از دست داد تا بازی را با رکورد 9 گل در 38 بازی فصل به اتمام برساند. نیمکت نشین هایی مثل سبایوس و مایورال نیز به نظر می رسد که خودشان را برای رفتن از رئال آماده می کنند و به دقایق پایانی شوک چندانی ندادند. رئال مادرید چهارشنبه باید به مصاف بیلبائو برود و بعد از آن یک هفته فرصت دارد تا آماده بازی رفت مقابل بایرن مونیخ شود.