مرجع خبری رئال مادرید

ثانیه به ثانیه با اخبار رئال مادرید

  • بازی بعدی
  • سوسیه داد – رئال مادرید
  • آنوئتا
  • جمعه 7 اردیبهشت
  • 22:30
  • بازی قبلی
  • رئال مادرید3 – بارسلونا2
  • سانتیاگو برنابئو
  • یکشنبه دوم اردیبهشت
  • 22:30






مرجع خبری رئال مادرید : خامس رودریگز بازیکن کلمبیایی در مورد بازی هفته آینده تیمش مقابل رئال مادرید صحبت کرد.

بعد از فهمیدن حریف نیمه نهایی چه حسی داری؟
وقتی به این مرحله از تورنمنت می رسی تقریبا فرقی ندارد که به چه تیمی بخوری. رئال، لیورپول و رم حریفان قدرتمندی هستند که برای صعود بیشترین فشار را خواهند آورد. مهم است که همه آرامش داشته باشیم، به شانس هایمان باور داشته باشیم و دو بازی خوب داشته باشیم. این چیزی است که می خواهم

چه نسبتی به این ال کلاسیکوی فوتبال اروپا داری؟
خوب است. فکر می کنم که نباید به چشم انتقام نگاه کنیم بلکه یکی از بازیهای ما در راه رسیدن به فینال است. با نگاه به دو باشگاهی که مقابل هم قرار می گیرند بازیهای فوق العاده ایست اما باید روی کلیدهای رسیدن به فینال تمرکز کنیم. باید از نظر بدنی آماده باشیم و به بهترین شکل آماده تقابل با رئال شویم.

دلیلی برای سطح بالای رئالدر چمپیونزلیگ وجود دارد؟
آنها در لالیگا حس متفاوتی نسبت به چمپیونزلیگ دارندو سعی می کنند با انگیزه متفاوتی بازی کنند. می دانند که هر سال خیلی مهم است که برای قهرمانی اروپا تلاش کنند.  آنها تیمی تاریخی در این تورنمنت هستند. اما بایرن دلیلی برای قایم شدن ندارند. تاریخچه باشگاه فوق العاده است و بارها خودشان را مقابل رئال نشان داده اند.

پایان جنجالی بازی رئال و یوونتوس و پنالتی رونالدو در وقت اضافه را چطور دیدی؟
فقط گلهای بازی را دیدم چون همان روز با سویا بازی داشتیم. رئال همین است. همیشه می خواهند برنده شوند و تا آخرین لحظه تلاش می کنند. هیچ کس انتظار نداشت که بازی سه بر صفر شود اما رئال برای صعود تلاش کرد و پنالتی در لحظه پایانی پاداش تلاش های رئال برای صعود بود.

برای بازگشت به خانه ات هیجان زده ای؟
قطعا همین طور است. این دو بازی برای من خیلی خاص است. سه سال در آن جا بودم، خوشحال بودم و دوستان و خاطرات خوبی در آن جا دارم. خیلی زیبا خواهد بود اما فقط به تیم خودم فکر می کنم و باید به بهترین شکل آماده شوم.

می خواهی به برنابئو نشان بدهی که خامس چه توانایی هایی دارد؟
به این فکر نمی کنم. فقط می خواهم به تیم کمک کنم.  همه تلاشم را خواهم کرد تا تیم به کیف برسد. سعی می کنیم به فینال برسیم و سعی می کنیم مقابل رئال بازی کنیم. به مسائل دیگر اهمیتی نمی دهیم.

با هم تیمی های سابقت صحبت کردی؟
صحبتی نداشتیم. فعلا صحبتی نشده اما قطعا این اتفاق رخ خواهد داد.

چطور می توان کریستیانو رونالدو را متوقف کرد؟
او یک ماشین گلزنی است و این را بارها نشان داده است. همیشه خودش را نشان داده است. آمارش گویا هستند. امیدوارم که یک روز خوب داشته باشیم و در دفاع منسجم داشته باشیم تا در دو بازی مقابل ما نتواند خوب کار کند. باید مراقب او باشیم هر چند که بازیکنان بزرگ دیگر حضور دارند. رئال فقط رونالدو نیست، بازیکنان بزرگی در همه پست ها دارند. کار آسانی نیست.

هاینکس به تو ثبات زیادی داده است. چطور به پایان فصل رسیدی؟
کاملا آماده هستم. هر چقدر بیشتر بازی می کنم بیشتر به تیم کمک می کنم. از دقایقی که در طول فصل داشتم راضی هستم.

17 آوریل 18 - حامد فلاح

خامس:”برای انتقام مقابل رئال بازی نمی کنیم/ رونالدو یک ماشین گلزنی است”




جدیدترین قدیمی ترین محبوب ترین
هشدار بده در مورد
امیر...رهگذر
مهمان
امیر...رهگذر

میبریم خیلی راحت

سمیرا
مهمان
سمیرا

انشاالله