مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید در حالی که در نیمه دوم بازی با بیلبائو عملکردی بسیار خنثی را از خود ارائه داد با  گل رونالدو با نتیجه یک بر یک کار را به تساوی کشاند.

تیم زیدان در نیمه اول موقعیت های خوبی داشت که کپا آریزابالاگا به درخشان ترین شکل ممکن آنها را مهار کرد. کپا همان دروازه بانی است که زیدان خریدنش را وتو کرد و در شبی که ناواس حتی یک توپگیری درست و حسابی هم نداشت (با دو موقعیت یک گل خورد که دیگری را تیرک نجاتش داد) دروازه بان ذخیره تیم ملی اسپانیا  عملکرد فوق العاده ای داشت.

رئال در زمستان همه چیز را برای خرید کپا نهایی کرده بود اما زیدان احتمالا به خاطر این که جلوی پیشرفت پسرش لوکا گرفته نشود این خرید را وتو کرد. کپا شب درخشانی داشت و روی گل خورده نیز کاری از دستش بر نمی آمد. در روزهایی که کیلور به خصوص به خاطر اشتباه بزرگش مقابل یووه بیش از همیشه مورد انتقاد است، کپا می توانست خیال رئالی ها را به خصوص برای آینده راحت کند.

در کل بازی بیلبائو دو موقعیت جدی داشت که یکی از انها روی اهمال خط دفاعی در موقعیت تک به تک توسط ویلیامز وارد دروازه ناواس شد. دومی هم در حالی که کیلور تسلیم شده بود در نیمه دوم به تیرک افقی برخورد کرد.

در نیمه اول رئال چندین و چند موقعیت داشت که کپا خوش درخشید. در نیمه دوم رئال خنثی بازی می کرد و ورود ایسکو و بیل هم باعث نفوذ به دفاع منسجم بیلبائو نشد تا این که بالاخره روی شوت از راه دور مودریچ وتاثیر رونالدو، رئال به گل رسید و از شکست نجات یافت.

بنزما و بیل از این فرصت هم استفاده نکردند تا یک گام دیگر به درهای خروجی نزدیک شوند و رونالدو بیست و چهارمین گل فصلش را زد تا به رکورد گلزنی در 12 بازی پیاپی برسد و همچنان تک ستاره رئال مادرید باشد.