مرجع خبری رئال مادرید : واران در مورد شرایط خودش و رئال مادرید با آس صحبت کرد.

چهار ماه است که مصدوم نشده ای و سطح خوبی داشتی.
حس خیلی خوبی دارم. در مقابل یوونتوس سه گل خوردیم اما بازیبدی نداشتیم. تیم تلاش خوبی داشت و وقتی در دفاع جایگیری های خوبی داشته باشیم فضای زیادی به حریفان نمی دهیم. شخصا خیلی خوشحالم. زیاد بازی می کنم و به تیم روی دوئل های فردی کمک می کنم و سعی می کنم بازیسازی کنم. تلاش می کنم به موثرترین شکل ممکن بازی کنم.

لالیگا نا امید کننده بوده است اما حالا در چمپیونزلیگ به مصاف بایرن می روید.
دو بازی به شدت مهم و سخت ار پیش رو داریم. می دانیم که بایرن همه تلاشش را مقابل ما انجام خواهند داد. باید از نظر فنی و بدنی بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم تا نقشه های آلمانی ها را خنثی کنیم. اما ما رئال مادرید هستیم و به این بازیهای بزرگ عادت داریم. باید آرامش داشته باشیم. درست است که حریف ما بایرن خواهد بود اما دلیلی ندارد که استرس زیادی به خودمان باور کنیم. باید آن طور که بلد هستیم بازی کنیم.

حرف و حدیث ها در مورد حملات به رئال و ضدرئالی ها را چطور می بینید؟
طبیعی است که خیلی ها منتظر دیدن افتادن  ما باشند. از این بابت تردیدی نداریم. البته انها در اکثریت نیستند. احترام هوادارانمان را درک می کنیم و می دانیم که رئال مادرید در کل دنیا باشگاه محبوبی است. در سالهای اخیر در لحظات کلیدی چمپیونزلیگ حضور داشته ایم و می دانیم که مقابل بایرن باید تلاش کنیم از پس مشکل ترین لحظه فصل بربیاییم. اما تاکید می کنم منتتقدان حداکثر نیستند. خیلی ها از ما حمایت می کنند.

این حجم از انتقادها به تو انگیزه می دهد؟
به این فشارها عادت داریم و به ما حس خوبی می دهد. بردن خیلی مشکل است اما هر سال مشکل تر می شود. آماده اتافاقت مختلف هستیم. مقابل بایرن باید خونسرد باشیم. این از همه چیز مهمتر است. تجربه ما به سودمان است.

همان طور که هاینکس گفت، بایرن برای انتقام فصل قبل می آید.
این بازی نیمه نهایی چمپیونزلیگ است و خیلی داغ است. حرفهای مربی بایرن چیزی را عوض نمی کند.

در میان مهاجمان فقط رونالدو خوب کار کرده است. اگر در مونیخ در روز خوبش نباشد چه؟
امیدوارم بنزما و بیل هم خوب کار می کنند. بقیه مهاجمان ما هم نقش مهمی دارند. هر بار عقب می کشیم حس می کنیم رونالدو می تواند شرایط را عوض کند. هر سال عادت کردیم که رونالدو شگفت زده مان کند.

در مقابل بیلبائو به تعداد بازیهای زیدان در رئال رسید.
افتخار بزرگی است چرا که زیدان اسطوره من است. هنوز با زیزو خصوصی در این باره صحبت نکردم اما قطعا در این باره گپ خواهیم زد.