مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس هافبک آلمانی رئال مادرید در مورد چمپیونزلیگ و شانس های رئال مقابل بایرن صحبت کرد. وی در مصاحبه با سایت یوفا گفت:”بردن چمپیونزلیگ از همه تورنمنت ها مشکل است. اما انگار این تورنمنت نیروهای خاص ما را ازاد می کند. احساسات همیشه نقش مهمی دارند به خصوص در شب های چمپیونزلیگی در برنابئو. این روی عملکرد ما تاثیرگذار است.”

وی درادامه بیان کرد :” بازیکنان زیادی داریم که در بازیهای بزرگ حضور داشته اند و می توانیم آرامش خود را در شرایط سخت حفظ کنیم چون می توانیم هر حریفی را شکست بدهیم. حتی وقتی برنده نیستیم هم می توانیم شرایط بازیها را تغییر دهیم. به همین خاطر استرس نمی گیریم.”

کروس در مورد احساساتش در مورد تقابل با تیم سابقش بایرن گفت :” بازی کردن در مقابل تیم سابقت خاص است. با برخی از هم تیمی های سابقم یا هم تیمی های فعلی در تیم ملی آلمان ملاقات خواهم کرد. مدت زیادی زیر نظر هاینکس بایز کرده ام و می دانم مربی بزرگی است. وقتی برگشت چهره بایرن را عوض کرد. اکنون خیلی بهتر بازی می کنند و به نظرم نسبت به پارسال تیم قوی تری خواهند بود.”

هافبک آلمانی در مورد نزدیک شدن رئال به سومین قهرمانی چمپیونزلیگ گفت :” دستاورد بزرگی است. چمپیونزلیگ تورنمنت سختی است. فینال 2016 دومین فینال من بود. در سال 2012 با بایرن به فینال رسیدم و باختیم. در سال 2013 به علت مصدومیت حضور نداشتم و به همین خاطر تجربه یک فینال برایم خیلی خاص بود. این که دوباره در سال 2017 قهرمان شدیم هم فوق العاده بود چرا که هیچ تیمی دو سال پیاپی قهرمان نشده بود. در آغاز فصل کسی توقع چنین افتخاری را نداشت.”

کروس از زیدان سرمربی رئال ه متمجید کرد:” همه دوران بازی و شخصیتش را می شناختند. روحیه تیمی او فوق العاده است. به عنوان یک هافبک جهانی تجربیات زیادی داشته و به همین خاطر راحت حرفهایش را می پذیریم. نیازی نیست که صدایش را بالا ببرد چرا که همه ما دقیق به حرفهایش گوش می دهیم.”