مرجع خبری رئال مادرید : هاینکس سرمربی بایرن مونیخ در مورد بازی مقابل رئال صحبت کرد:” در نیمه نهایی چهار تیم بزرگ حضور دارند. فردا یک بازی عالی را خواهیم دید. هواداران فوتبال از دیدن این بازی لذت خواهند برد. هر دو تیم جذاب بازی می کنند. شانس هیچ کدام از دو تیم از نظر من بیشتر نیست اما حس خوبی دارم.”

رونالدو:”به رونالدو احترام می گذارم. دوران فوتبال فوق العاده ای دارد اما کامل ترین تیم چمپیونزلیگ را می برد. ما هم مهاجمی را داریم که این فصل 39 گل زده است.”

زیدان:”به شدت طرفدار زیدان هستم و به عنوان مربی و شخصیت به او احترام می گذارم. یک الگوست.”

غایبان:”در مورد حضور یا عدم حضور آلابا یا تولیسو فردا تصمیم گیری می شود.”پخامس:” هواداران ما از دیدن بازی او لذت می برند. بخشی کلیدی از بایرن است. جذاب بازی می کند و بازیکن درجه یکی است. ”

داور:”نگران نیستم. همیشه در دوران کاری ام رفتار خوبی با داوران داشت. فردا هم در نیمه نهایی چمپیونزلیگ طبیعتا بهترین داوران حضور داشتند. به داور اعتماد دارم. کویپرس را می شناسم و نسبت به داوری آشنایی دارم. بازی رئال و یووه را در تلویزیون دیدم و نظر خود مرا دارم. شاید داور اشتباه کرده باشد اما نمی توان با چنین تفکراتی وارد یک بازی شد. سعی می کنیم به اهداف ورزشی خود برسیم. تیم داوری سعی می کند خود شرا در این بازی ثابت کند.”

رئال مادرید 1998 :” در حال زندگی می کنم. به عنوان بازکین هم موفقیت هایی داشتم اما به عقب نگاه نمی کنم. هرگز بازیهای دوران بازی یا قهرمانی های 1998 یا 2013 را تماشا نکردم. سعی می کنم به آینده نگاه کنم. در امستردام مقابل ویوه زیدان، اینزاگی، دشان و … بازی داشتیم. در لحظات پایانی فشار زیادی را تجربه کردیم و قهرمانی لذت بخشی بود.”