مرجع خبری رئال مادرید : زیدان در مورد بازی رفت رئال و بایرن در آلیانس آرنا صحبت کرد.

نیمه نهایی دیگر:”از نظر بدنی و روحی شرایط خوبی داریم. آماده ایم تا بازی خوبی داشته باشیم. همه بازیکنان چنین بازیهایی مقابل یک حریف بزرگ را دوست دارند. حریفی که نه تنها یک تیم بلکه یک باشگاه بزرگ است.”

هانکس و بایرن:”عوض شده اند و خیلی خوب کار کرده اند. هاینکس لایق احترام است نه تنها به خاطر کاری که در رئال کرده بلکه به خاطر عملکردش در بایرن. فقط می توانم از او تمجید کنم.”

شانس بیشتر رئال:”شانس تیمی بیشتر نیست. شرایط با سال گذشته فرق دارد. فشار را تحمل خواهیم کرد.”

نهمین نیمه نهایی پیاپی:” این نشان می دهد که بازی چقدر کلیدی است. مقابل تیمهای خوبی بازی کرده ایم. رئال در خونش چمپیونزلیگ را دارد.”

اعتماد بی چون و چرا به بنزما:” در مورد او و دیگران صحبت کرده ام و به همه بازیکنانم اعتماد دارم.”

بازگشت راموس:”کاپیتان و رهبر ماست و بازیکن خیلی مهمی است. همیشه خوب است که در تیم باشد.”

نقش کلیدی رونالدو:”می دانیم که چه کارهایی می کند و امیدواریم فردا بازی خبوی داشته باشد و گل بزند.”

یک جام:”به بردن چمپیونزلیگ فکر نمی کنیم بلکه فقط می خواهیم در نیمه نهایی بازی خوبی داشته باشیم چرا که مقابل تیمی ریشه دار بایز می کنیم. بازیکنان همه دوست دارند در چنین بازیهایی حضور داشته باشند. از نظر ذهنی 150 درصد آماده ایم.”

درس گرفتن از یووه:”نیازی نیست که به کسی درسی بدهیم. به خودمان و بازی خودمان فکر می کنیم.”

صحبت با بازیکنان:”نمی گویم که چه حرفی زدیم. این میان من و رختکن است. مهم این است که در تمرینات چه کار می کنیم نه این که من چه حرفی بزنم.”

اختلاف نسبت به دوران بازی:”چیزی عوض نشده است. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد اما این طور نیست که شلوارهایمان را خیس کنیم. از این بازی ها لذت می بریم.”

خامس:”نمی خواستم از تیم برود. خودش می خواست بیشتر بازی کند و من حرفش را درک کردم. هرگز با خامس مشکل نداشتم. او نیاز داشت تا بیشتر بازی کند و از تیم رفت. امسال هم در مورد بازیکنان نیمکت نشین همین اتفاق رخ خواهد داد. این اتفاق برای مربی اتفاق خوبی نیست. مسلما انگیزه زیادی برای تقابل با رئال دارد. هر کسی فکر کند من با خامس مشکلی داشته ام در اشتباه است. بازیکن بزرگی است.”

اختلاف لالیگا و چمپیونزلیگ:”فصل عجیبی بود. در لالیگا باید هر سه روز یک بار بازی داشته باشیم و آماده ایم. به فصل بارسا و دیگر تیمها احترام می گذاریم. از نظر ثبات خوب نبوده ایم. حالا باید در چمپیونزلیگ بازی کنیم. شرایط خوبی داریم اما می دانیم که باید مقابل یک حریف خوب بازی کنیم.”