مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس هافبک رئال پیش از بازی مقابل بایرن پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

بایرن:”انتظار یک حریف قدرتمند را در نیمه نهایی چمپیونزلیگ دارم. بایرن تیم آماده ایست و حرف دیگری برای گفتن  در موردشان نیست. آنها در سالهای اخیر خریدهای خوبی داشته اند و امسال خیلی سریع قهرمان لیگ شده اند اما دچار افت نشده اند. سال گذشته در یک چهارم حذف شدند و امسال می خواهند به فینال برسند. به نظرم بایرن نسبت به پارسال در فرم بهتری است. غایبانی دارند. فقط جای لواندوفسکی خالی است. این حس وجود دارد که آماده هستند و با هاینکس مثل یک تیم بازی می کنند. درون تیم حس خوبی وجود دارد. این جا هستیم تا حس خوبشان را بر هم بزنیم.”

هاینکس:”شخصیت آماده ای دارد. در یک باشگاه بزرگ وجود دارند که جو خوبی در ان وجود دارد. راز این که خوب بازی  می کنند همین است. امسال رابطه خوبی با مربی دارند در حالی که سال گذشته این طور نبود.”

حضور راموس:”سرجیو بازیکن بزرگی است. برای ما خیلی مهم است. امیدواریم که بهتر از بازی مقابل یووه دفاع کنیم. در آن بازی فرصت های گلزنی را از دست دادیم اما در نهایت خوشحالیم که صعود کردیم تا راموس بتواند بازی کند.”

عطش قهرمانی:”این تنها فرصت ما برای کسب قهرمانی است. دو سال پیش هم همین طور بود و در نهایت قهرمان شدیم. انگیزه زیادی داریم. کسب سه قهرمانی پیاپی اروپا بی نظیر است. در نیمه نهایی حضور داریم و می خواهیم قهرمان شویم. پی اس جی و یووه را به نیمه نهایی رسیدیم، در مسیر اسانی نیستیم.”

بایرن و رئال:” توقعات در هر دو تیم مشاهده است. هر دو تیم برای قهرمانی در تورنمنت ها حضور می شوند. در چمپیونزلیگ دو تیم رقابت دارند، تیمی که بتواند قهرمان شود بهترین تیم اروپاست. بایرن هم عطش دارد. اسپانیایی ها بیشتر شبفته فوتبال هستند که این در مورد احساسات مثبت و منفی است.”

ستاره اصلی بایرن:”به خوبی همه را می شناسم. قدرتمندتر از سال گذشته هستند و تیمی بازی می کنند. نمی توانم به بازیکنان خاصی اشاره کنم.”

کابوس :” زیاد به کابوس ها و اسطوره های علاقه ای ندارم. به حال فکر می کنم. فردا بازی داریم و دو تیم بزرگ به مصاف هم می روند. جام چمپیونزلیگ را نمی توان خرید چرا که اگر نمی توانستیم قهرمان شویم نمی توانستیم هزینه کنیم.”