مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با نمایشی وحشتناک در پیزخوان با نتیجه سه بر دو شکست خورد.

زیدان در این بازی از میان بازیکنان فیکس خود فقط از راموس، کاسمیرو و بنزما استفاده کرد و به بقیه استراحت داده بود. از قبل از بازی هم می شد پیش بینی کرد که نیمکت نشین هایی که در کوپا و در بازیهای آغازین فصل سر تیم را به باد داده بودند قرار است چه گندی در پیزخوان بالا بیاورند.

سویا که با حضور کاپاروس متحول شده و تمرکزش را روی کسب سهمیه لیگ اروپا گذاشته بود، با ارائه نمایشی منسجم در نیمه اول حتی اجازه ایجاد یک موقعیت جدی هم به رئال نداد. آسنسیو تنها مهره قابل قبول رئال در نیمه اول بود. دو گل اول سویا در نیمه اول روی اشتباه محرز کاسیا و وایخو به ثمر رسید، دو بازیکنی که در کنار تئو در نیمه اول اشتباهات دیگری هم داشتند و شاید رئال خوش شانس بود که با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

در نیمه دوم مشخص نبود که چرا زیدان این قدر تعلل کرد تا ترکیب تیم را از سیستم سه هافبک دفاعی خارج کند. تازه با حضور مایورال بود که رئال جان تازه ای گرفت. از طرفی دیگر راموس این بار در فاز هجومی موفق نبود. او بهترین موقعیت ممکن را از روی نقطه پنالتی از دست داد و یک موقعیت دروازه خالی را هم روی کرنر نزد.

آسنسیو، مایورال و لوکاس، سه جوان اسپانیایی بهترین های رئال در نیمه دوم بودند. پس از آن که سویا سومی را هم به تور دروازه کاسیا کوبید، مایورال بود که کمی آبروداری کرد تا هفتمین گل فصلش را هم بزند. او فقط چهار گل کمتر از بنزما زده است. بعد از بازی رئال و بایرن پیش بینی کرده بودیم که بازی خوب کریم تنها یک جرقه بوده است. بنزما که در 44 بازی فصل فقط 11 گل زده در زمین سویا هم یکی از بدترین های رئال بود تا زیدان را باز هم نا امید کند.

در هر صورت به نظر می رسد که نیمکت درجه سه رئال چاره ای جز قرار گرفتن در رده سوم لالیگا برای تیم نگذاشته است. رئال به احتمال فراوان فصل را در همین رتبه تمام می کند و بدترین فصلش در لالیگا در 9 سال اخیر را به اتمام خواهد رساند.رئال با تحمل شش شکست بدترین امارش را از این حیث در دوران بازگشت پرز داشته است. رئال در این فصل در 36 بازی لالیگا 42 گل خورده که آمار بسیار ضعیفی است.

به هر صورت به نظر می رسد بازیکنانی مثل وایخو، کاسیا، تئو هرناندز، سبایوس  (که امشب خودشان را نتوانستند ثابت کنند) آخرین هفته های حضورشان در برنابئو را سپری می کنند و فصل بعد جایی در تیم نخواهند داشت. فقط افسوس که زیدان به بازیکن با استعدادی مثل مایورال آن قدر که استحاقش را داشت بازی نداد. از طرفی دیگر لوکاس و آسنسیو یک نمایش خوب دیگر داشتند تا نشان بدهند که از حضور در ترکیب رئال در فینال کیف نا امید نمی شوند. راموس در دقیقه 95 از روی نقطه پنالتی گل دوم را زد تا به نوعی شب افتضاحش را فراموش کند، شبی که در ان یک پنالتی و یک موقعیت طلایی را از دست داده بود و گل به خودی زده بود.