مرجع خبری رئال مادرید : دوباره بحث پیوستن نیمار به رئال داغ شده است و بد نیست که به همین بهانه مردان کلیدی این معامله که می تواند بمب نقل و انتقالات تابستان باشد را مرور کنیم:

فلورنتینو پرز: مدیر رئال مادرید رویای خرید نیمار را در سر دارد. پرز از زمانی که نیمار در سانتوس بود او را می خواست و تصور می کند حالا که این بازیکن به پی اس جی رفته خریدنش نسبت به زمانی که در بارسا بود راحت تر شده است.رئال در سال 2006 می توانست نیمار با با فقط 60 هزار یورو بخرد اما این اتفاق رخ نداد. پرز قبلا هم گران ترین های تاریخ فوتبال را خریده بود و حالا می تواند نیمار را با 260 میلیون یورو تبدیل به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ فوتبال کند.

نیمار: خود این بازیکن می تواند نقشی کلیدی در انتقالش داشته باشد. بدیهتا اگر این بازیکن نمی خواست به پی اس جی بورد این معامله انجام نمی شد. اگر خود این بازیکن سرکشی کند و فشار بیاورد راه پیوستنش به رئال خیلی  آسان تر خواهد شد. قلب این بازیکن با رئال است.

پدر نیمار : پدر نیمار وکیل او هم هست. او پارسال از پینی زهاوی وکیل اسرائیلی خواست تا انتقال را تسهیل بخشد و حالا گفته می شود از همان وکیل خواسته که راه پیوستنش به رئال مادرید را ساده کند.

پینی زهاوی: این وکیل 75 ساله اسرائیلی یکی از بانفوذ ترین شخصیت های فوتبال دنیاست. وی از انتقال نیمار به پی اس جی 12 میلیون یورو کمیسیون گرفت. وی که به تازگی وکالت لواندوفسکی را به عهده گرفته می تواند در این انتقال نقش خیلی مهمی داشته باشد.

تمیم بن حامد الثانی: مالک قطری پی اس جی قطعا دوست ندارد مهمترین ستاره ای که در این سالها صید کردده را از دست بدهد اما او نگران محرومیت یوفا و مشکلات فیرپلی مالی است. اگر رئال 260 میلیون یورو بپردازد معاملع آسان تر خواهد شد.