مرجع خبری رئال مادرید : دی ماریا می خواهد از رئال مادرید جدا شود. او حس می کند که مورد احترام نیست و می خواهد از رئال برود. موناکو ، پی اس جی ، سیتی و یونایتد مشتریان او هستند و رئال حاضر است که با 50 میلیون یورو  او را بفروشد. موناکو جدی ترین مشتری اوست.

جالب این که موناکو ، باشگاهی است که جیمز رودریگز در آن توپ می زند. بدین ترتیب بازیکن کلمبیایی می تواند جانشین فالکائو در رئال باشد. رئال بدین ترتیب امیدوار است که زوج کلمبیایی رودریگز – فالکائو را به خود ملحق کند. وکیل هر سه بازیکن این معامله خورخه مندس است.

دی ماریا در حرفهایش پیرامون رئال همیشه با ابهام صحبت می کند:” نمی دانم در رئال مادرید می مانم یا خیر. خوشحال هستم اما باید دید که چه می شود” و حرفهای دیروزش در حمایت از مسی شگفت انگیز بود:” بهترین بازیکن دنیاست. هیچ کس مثل او نیست.” حرفهایی علیه کریستیانو که به نظر می رسد بخشی از استراتژی او علیه جدایی از رئال باشد.

این بازیکن در زمستان هم برای جدا شدن فشار آورد اما آنجلوتی باعث ماندن او و رسیدنش به بهترین سطح شد. دی ماریا فصل گذشته ششمین بازیکن رئال از نظر دقایق بود. او 3742 دقیقه بازی کرد. پیش از انتقال بیل ، او فشار زیادی آورد تا از رئال جدا شود چرا که دوست نداشت با بازیکن ولزی رقابت کند. آنجلوتی در این یک سال علیرغم همه انتقادات و سوتهای برنابئو در زمان “تنظیم” معروفش از او حمایت کرد و حالا ساز جدایی را کوک کرده است.در نقطه مقابل جیمز رودریگز با عملکرد بی نظیرش در جام جهانی نگاه ها را به خود جلب کرد هاست. رئال مدتها بود که این بازیکن را زیر نظر داشت و از مسابقات جام جهانی زیر 17 سال 2007 شرایط این بازیکن را دنبال می کرد اما منتظر بود تا روند او را ببیند.این بازین در برزیل شکوفا شد. آمارش در جام جهانی بی نظیر است. با پنج گل و دو پاس گل آقای گل جام جهانی است. بازیکن کلمبیایی تابستان گذشته با 45 میلیون یورو به موناکو پیوست. او شیفته رئال است و اسطوره اش نیز زیدان است. او حتی برای بازی رئال – بایرن در آلیانس با خودروی شخصی خودش راهی مونیخ شد تا از رئالی ها حمایت کند و در آن جا با کریستیانو عکس گرفت..