مرجع خبری رئال مادرید : رئال با وجود شروع خوب مقابل ویارئال و گلهای رونالدو و بیل تن به تساوی دو بر دو داد.

رئال مادرید در دو نیمه مقابل ویارئال دو چهره کاملا متفاوت داشت : نیمه اول یک بازی باطراوت و شاداب با حضور رونالدو و نیمه دوم یک بازی بیروح و ملال اور بدون رونالدو که البته بنزما با از دست دادن چند موقعیت خوب باعث شد که بازی ملالت آورتر از حد ممکن باشد.

رئال زیدان بدیهتا در مقابل لیورپول باید و باید چهره نیمه اولش را ارائه بدهد. رئال در نیمه اول حتی یک موقعیت جدی هم به حریف نداد و به جز گلهای رونالدو و بیل موقعیت های خوب دیگری هم برای گلزنی داشت در حالی که در نیمه دوم اسیر حریف شده بود و بازی بدی داشت.

گرت بیل در نیمه اول یک گل تماشایی به ثمر رساند و در جریان بازی چند حرکت خوب دیگر هم داشت. بازیکن ولزی همه جوره می خواهد در فینال مقابل لیورپول فیکس شود و باید دید که چه اتفاقی در پیش خواهد بود و زیدان در نهایت او را فیکس می کند یا بنزما. کریم در مقابل ویارئال رکوردش را به 11 گل در 46 بازی تسری بخشید (که تازه دو تا از گلهایش پنالتی بوده است!) و چند موقعیت عالی گلزنی را هم از دست داد تا نشان بدهد که جرقه ای که از او مقابل بایرن دیدیم قرار نیست ادامه داشته باشد. کریم اگر فصل بعد هم بی رقیب در رئال باشد بعید است که آماری بهتر از این را داشته باشد.

ویارئال روی دو اشتباه دفاعی به سادگی دروازه رئال را باز کرد. روی دومی مارسلو به شکل عجیبی هم آفساید را پر کرد، هم بازیکن حریف را ازاد گذاشت تا گلزنی کند. لوکا زیدان هم هر چند که در سطح تجربه خودش سعی کرد بازی خوبی داشته باشد اما قطعا با این کیفیت بازی قرار نیست دروازه بان فیکس رئال در آینده ای نزدیک (حداقل دو، سه سال آینده!) باشد.

به هر صورت رئال فصل را در لالیگا با فقط و فقط 22 برد از 38 بازی به ثبت رساند که آمار وحشتناکی است. این بدترین فصل رئال در لالیگا از فصل 06-2005 بود. رئال در لالیگا 94 گل زد و 46 گل خورد که چه در فاز هجومی چه در فاز دفاعی بدترین آمارش را از زمان بازگشت پرز در لالیگا ثبت کرد.