مرجع خبری رئال مادرید : مارکا ادعا کرده است که امشب رئال مادرید بدون ایسکو و با حضور بیل، بنزما و رونالدو در ترکیب اصلی بازی مقابل لیورپول قرار می گیرد.

اگر زیدان چنین تصمیمی بگیرد و در نهایت رئال نتیجه نگیرد، او مقصر اصلی خواهد بود و هیچ بعید نیست که شمارش معکوس برای اخراجش از رئال آغاز شود.

آخرین حضور بی بی سی در چمپیونزلیگ به 14 ماه پیش و بازی در مونیخ بر می گردد که در آن بازی بیل در نیمه اول مصدوم شد. اتفاقی که بهترین رویداد ممکن برای رئال بود چرا که بعد از آن ایسکو فیکس شد و این بازیکن در رسیدن رئال به قهرمانی چمپیونزلیگ و لالیگا نقشی کلیدی ایفا کرد.

رئال در این فصل بدون بی بی سی به فینال رسیده است. یعنی اگر رئال توانست پی اس جی و یووه را در هم بکوبد و از پس حریف چغری مثل بایرن بر بیاید به لطف نبود سیستم بی بی سی و حضور بازیکنانی مثل ایسکو، لوکاس و آسنسیو بود.

باید تا زمان بازی منتظر بمانیم اما اگر زیدان دست به چنین ریسک بزرگی بزند و نتیجه نگیرد، مقصر اول و اصلی ناکامی احتمالی خودش خواهد بود.

به طور مثال سال گذشته و در بازی مقابل یووه نیز بحث هایی در مورد استفاده از بی بی سی مطرح بود اما رئال خوش شانس بود که در آن بازی با سیستم 2-4-4 بازی کرد و حاصلش یکی از بهترین بازیهای رئال در سالهای اخیر بود.

تا همین یک ماه پیش از این سه عضو مثلث به جز رونالدو، دو تای دیگر فصل افتضاحی داشتند. بیل تا یک ماه پیش در هپروت بود و تازه چند هفته است که به خودش آمده و کریم هم اگر بازی مقابل بایرن را کنار بگذاریم با اختلاف بدترین بازیکن فصل رئال بوده است. البته نتیجه نگرفتن احتمالی می تواند به پایان دوران بی بی سی ختم شود و بیل و بنزما ممکن است بعد از بازی ساک هایشان را ببندند و برای همیشه از رئال بروند!

با توجه به این که لیورپول با سه هافبک بازی می کند، منطقی ترین گزینه استفاده از چهار هافبک میانی است تا بدین ترتیب خط هافبک این تیم تحت تاثیر رئال قرار بگیرد و عملا کار توپرسانی به سه مهاجم این تیم مختل شود.