مرجع خبری رئال مادرید :پرز در مورد شرایط فصل  و بحث اینده رونالدو صحبت کرد.

فشار:” همیشه فشار را تحمل می کنیم. این بازی فشار زیادی را تحمل کردیم اما با وجود ان که لیورپول بازی خوبی داشت صعود کردیم.”

فینال بیل:”عجیب گلی بود. بی تردید یکی از بهترین های بازی بود.”

پیغام برای بیل و راموس:” عالی بازی کردند و خودشان این را می دانند. یک خانواد هبزرگ داریم و بی نظیر کار می کنیم. چهار چمپیونزلیگ برده ایم.”

خریدها:”تیم بزرگی داریم. بهترین بازیکنان را در هر پست داریم و رهبر فوتبال دنیا هستیم. در این سالها با بهترین تیمها بازی کردیم و شکستشان دادیم. مهم نیست که خرید نکنیم. بهترین های دنیا در هر پست  را داریم و سخت است که این ترکیب را بهتر کرد. در حال حاضر قهرمانی ار جشن می گیریم. وقتی  تیم این قدر خوب است نمی دانم چه نقشه ای باید برایش کشید.”

رفتن احتمالی رونالدو:”وقتی در حال جشن گرفتن چمپیونزلیگ هستیم از من این سوالها را نپرسید. هر کسی حق دارد حرف بزند. باشگاه مهم است. همه در حال جشن گرفتن هستیم. وارد مسائل شخصی یک بازیکن نمی شوم. او خوشحال بوده، هست و خواهد بود. این طور نیست که احتمال ماندنش باشد، قرارداد دارد و باید بماند. امروز یک جشن برای همه رئالی هاست و دوست ندارم در مورد یک بازیکن خاص صحبت کنم. همه خوشحالیم و رئال تیمی است که سیزده بار قهرمان اروپا شده است.خوشحالم که رونالدو مثل من پنج بار قهرمان اروپا شده است. رابطه خوبی با هم داریم. سه چمپیونزلیگ پیاپی بردیم. چهار تا در پنج سال. همه خوشحال هستند. باید لذت ببریم.”

جشن گرفتن :” نمی دانم برای جشن گرفتن باید چه کار کنم. در شورای شهر و شهرداری مثل هر سال جشن خواهیم گرفت.”

ارزیابی فصل:”رئالی ها خوشحال هستند. نمی دانم این شرایط چقدر بیشتر می تواند طول بکشد. سه سال پیاپی قهرمان شدیم و باید این را درک کنیم. تیم فوق العاده ای داریم. بهترین های اروپا هستیم . با شایستگی قهرمان اروپا شدیم.”

انتقادها از رسانه ها:” بیل یکی از بهترین های دنیاست، بنزما نیز همین طور. برخی رسانه ها هدفشان این است که رئال قهرمان نشود اما همه عالی هستند.”