مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پس از جدایی غیرمنتظره زیدان در شرایط شوک بسر می برد. پرز در یک بحران بسر می برد. به نظر میرسید پرز تابستانی رویایی داشته باشد، پای تلویزیون بنشیند، بازیهای جام جهانی را ببیند و بازیکنان جذاب مسابقات را بخرد اما حالا کی کابوس را تجربه می کند. زمان در حال حرکت علیه اوست. زمانی که برای استخدام مربی رئال و بازگشت به فعالیت بر علیه رئال با بالاترین سرعت حرکت می کند.

رفتن زیدان برای رئال تبدیل به یک چالش شده است. تصمیم گیری در مورد نیمکت یک تصمیم عادی نیست. باید گزینه ای انتخاب شود که دوران برد را ادامه بدهد نه این که این دوران متوقف شود. کار مربیان رئال آسان نیست. هیچ مربی بزرگی ریسک جانشینی زیدان را نمی پذیرد. غیرممکن است که کسی بهتر از او کار کند و به همین خاطر این تصمیم برای هر کسی ریسکی است.

وقتی که مسائل زیادی توسط رئال حل نشده شرایط بدتر هم می شود. به همین خاطر است که زیدان ترجیح داد از قایق پیاده شود. مهمترین بحث مربوط به رونالدوست. بحث دوم مربوط به دروازه بان است. رفتن کیلور ممکن است که به معنی رفتن یکی از بزرگان رختکن به خصوص راموس باشد. اما برای بیل و بنزما چه اتفاقی رخ می دهد؟ این بحث ها بحث های داغی است اما بحث های دیگری هم وجود دارد مثل تصمیم گیری در مورد جوان های تیم، بازگشت بازیکنان قرضی یا بحث هایی نظیر تصمیم گیری در مورد اردوی پیش فصل در مونترال. رئال و پرز باید هر چه زودتر از این بحران خارج شوند…

مارکو رویز