مرجع خبری رئال مادرید : اشرف حکیمی بازیکن مراکشی رئال مادرید در مورد بازی مقابل اسپانیا گفت :” می دانیم که حذف شدیم اما می خواهیم با خاطره خوشی جام جهانی را تمام کنیم. برای همه کسانی که از ما حمایت می کنند بیشترین تلاش را خواهیم کرد. مهم است که هوادارانمان را خوشحال کنیم.”

وی در ادامه بیان کرد :” فوتبال در جام جهانی نسبت به ما بی عدالتی کرده است. دو جزئیات کوچک به ما ضربه زده است. اما فوتبال همین است. باید به جلو حرکت کنیم و تنها تمرکزمان بازی مقابل اسپانیاست. به هدفمان که صعود به مرحله بعدی بود نرسیدیم اما به کارمان افتخار می کنیم. با تمام وجود درون زمین بازی کردیم.”

اشرف در ادامه اظهار داشت :” با رئالی های تیم اسپانیا هنوز صحبتی نکرده ام. آنها می توانند به مرحله بعدی صعود کنند اما ما برای غرورمان بازی می کنیم. می خواهیم با حس خوبی کار را تمام کنیم.”

وی در مورد عملکرد رونالدو هم صحبت کرد :” سطحش در رئال من را شگفت زده نکرده است. بهترین بازیکن دنیاست. برایش خوشحالم. ذاتا سختکوش است و لیاقتش را دوست دارم. در رئال بهترین ها حضور دارند و رونالدو هم یکی از بهترین هاست. از بچگی رئالی بودم و دوست دارم که او تا همیشه در رئال بماند.”

بازیکن مراکشی در مورد لوپتگی گفت :” مربی خیلی خوبی است. با افراد نزدیک او خیلی صحبت کردم. به بازیکنان جوان اعتماد دارم. از او خیلی چیزها یاد گرفتم.”

اشرف در مورد راموس هم اظهار داشت :” امیدوارم که او را در جریان بازی ببینم. سعی می کنیم که کار را برایش مشکل کنیم.”