مرجع خبری رئال مادرید : رونالدو در مورد پیوستنش به یوونتوس گفت:”تصمیم آسانی بود. یوونتوس یکی از قدرتمندترین تیمهای دنیاست. همه هم تیمی ها و دوستانم گفتند که یکی از قدرتمندترین باشگاه های ایتالیا و کل دنیا هستند. گام مهمی در دورا نفوتبالم بود. یک مربی بزرگ و یک مدیر بزرگ است. به حال فکر می کنم. جوان هستم، فوتبال و چالش های زیاد را دوست دارم. آرامش دارم و اعتماد به نفسم زیاد است. رئال چالش بزرگی در دوران فوتبال من است. بازیکنان در سن من به چین یا کشورهای دیگر می روند اما حضور در این جا چالش بسیار بزرگی است. به تیم ملی پرتغال هم کمک خواهم کرد.”

وی افزود :” فکر نمی کنم رئالی ها به خاطر رفتنم گریه کنند …. گذشته درخشانی در رئال داشتم اما فکر نمی کنم کسی به خاطرم گریه کند. رئال خیلی به من کمک کرد. از هواداران متشکرم. می خواهم خودم را به ایتالیایی ها ثابت کنم. نیازی ندارم که چیزی را به کسی ثابت کنم اما جاه طلب هستم.می دانم که لالیگا خیلی مشکل است اما می خواهم تجربیات جدیدی داشته باشم. بهترین عملکردم را خواهم داشت و این چالش مهم و زیبایی برای من است. چمپیونزلیگ تورنمنتی است که هر کسی دوست دارد آن را ببرد. یوونتوس شانس دارد اما در لیگ ایتالیا و جام حذفی هم شانس دارند.”

گل برگردانش به یووه :” لحظه خاص و بسیار زیبایی بود. همیشه انگیزه زیادی برای چالش های زیاد داشتم. از همه هواداران متشکرم.”

شب فینال چمپیونزلیگ تصمیمت را گرفته بودی؟ ” در آن شب هیچ تصمیمی نگرفته بودم. ممنونم از مدییر یووه که به من فکر کردم. از نظر ذهنی و بدنی اماده هستم. انتخابم این را نشان می دهد.”یووه تنها پیشنهاد من بود. این فرصت را داشتم تا هم تیمی ها و مربی جدیدم را بشناسم. برای بردن به این جا آمدم.همیشه می خواهم بهتر شوم. در رئال و منچستر توپ طلا را بردم، چرا این جا نبردم ؟ فعلا پنج بار برده ام و می توانم بیشتر ببرم.”