مرجع خبری رئال مادرید : نیمار آخرین ستاره ایست که از دست پرز پرید اما مدیر رئال در سالهای اخیر متخصص شکست خوردن در زمینه خرید بازیکنان کهکشانی بوده است. هر چقدر پرز در دوره اولش در این زمینه شکست ناپذیر و دست نیافتنی بود در دوره دومش ناامید کننده ظاهر شده است.

نیمار: در سال 2006 و در زمانی که این بازیکن فقط 14 سال سن داشت رئال می توانست او را بخرد اما باشگاه تعلل کرد و او از دست رئال پرید. نیمار از رئال رفت چرا که کارلوس مارتینز، مدیر هماهنگی باشگاه در آن زمان حاضر نشد 60 هزار یورو برای خرید وی بپردازد.پرز در سال 2012 دوباره به سراغ نیمار رفت. باشگاه با سانتوس به توافق رسید اما نکته این جا بود که بازیکن برزیلی می خواست به بارسا رود و راهی نیوکمپ شد. نیمار از زمان پیوستن به پی اس جی هم با شایعات زیادی در مورد پیوستنش به رئال مادرید مواجه شده است. جدایی رونالدو باعث شده بود که حرف و حدیث ها دالغ تر از همیشه پیگیری شود اما نیمار هفته گذشته آب پاکی را روی دست رئال ریخت.

امباپه : این بازیکن نیز در تابستان گذشته مورد توجه رئال مادرید بود. این بازیکن که فصل درخشانی را در موناکو ثبت کرده بود مورد توجه رئال و پی اس جی قرار داشت. امباپه ترجیح می داد در پاریس بماند و از طرفی در پی اس جی دستمزد بیشتری دریافت می کرد. مشکل دیگر این بود که بازیکن فرانسوی با حضور رونلادو، بیل و بنزما جایگاهش در رئال تثبیت شده نبود. رئال حاضر شده بود برای خرید امباپه 180 میلیون به موناکو بپردازد اما این بازیکن نهایتا به پی اس جی رفت و در حال حاضر هیچ برنامه ای برای ترک این تیم ندارد.

پل پوگبا: زیدان در اولین تابستانش به عنوان سرمربی رئال از مدیران تیم خواست پوگبا را بخرند. در تابستان 2016 این بازیکن مورد توجه رئال مادرید بود اما درخواست 105 میلیونی یونایتد باعث عقبل نشینی رئال شد و در نهایت این بازیکن که به صورت رایگان یونایتد را ترک کرده بود با هزینه 105 میلیون یورو به این تیم برگشت. پوگبا گفت که هرگز از این که یونایتد را انتخاب کرده پشیمان نیست هر چند که مسیر فوتبالش به اندازه هزینه ای که برایش پرداخت شده بود، درخشان نبود

داوید ده خیا : در 31 آگوست 2015 ، ده خیا فقط به اندازه زمان ارسال یک فکس با رئال فاصله داشت. فکس دیر رسید و کمیته نقل و انتقالات نپذیرفت که دروازه بان اسپایایی رئالی شود. ده خیا در یونایتد ماند و قراردادش را تا سال 2019 تمدید کرد. رئال بعد از آن چند بار دیگر سعی کرد مذاکرات را برای خرید ده خیا آغاز کند اما این گلر که آن شب تلخ را فراموش نکرده بود هرگز دوباره برای آن انتقال تلاش نکرد.

رابرت لواندوفسکی: شایعات لواندوفسکی و رئال سالهاست که ادامه دارد. از زمانی که این مهاجم در سال 2013 با پیراهن دورتموند چهار گل به رئال زد شایعات آغاز شد. در آن زمان این بازیکن ترجیح داد به بایرن برود چرا که با این تیم پیش قرارداد امضا کرده بود. در زمستان گذشته و با تغییر وکیل لواندوفسکی شایعات دوباره قوت گرفت اما بایرن به هیچ وجه این بازیک نرا نمی فروشد و تا ژوئن 2021 روی او حساب می کند.

سرجیو آگوئرو: این بازیکن ارژانتنینی در ماه می 2011 برای این که صداقت خود را به رئال ثابت کند رسما در نامه ای اعلام کرد که نمی خواهد در اتلتیکو بماند و قصد جدایی دارد. اما پرز پشت وی را خالی کرد چرا که نمی خواست رابطه اش با اتلتیکویی ها به هم بخورد. در نهایت این بازیکن با 45 میلیون یورو راهی منچسترسیتی شد و هنوز در این تیم حضور دارد.

فرانک ریبری: مهاجم فرانسوی در سال 2010 می توانست رئالی شود. با فن خال در بایرن به مشکل خورده بود و می خواست جدا شود. در نهایت در بایرن ماند و هنوز که هنوزه در این تیم حضور دارد.