مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید پس از رفتن رونالدو انواع و اقسام گزینه ها را زیر ذره بین قرار داده است که جدیدترین نام مطرح شده ادینسون کاوانی است.

پرز پس از ناکامی در خرید نیمار و امباپه سعی می کند به دنبال بازیکنی بگردد که خلاء سالی 50 گل رونالدو را پر کند. برنابئو در فصل اینده قرار نیست فریادهای رونالدو پس از گلزنی را بشنود. با خرید قریب الوقوع کورتوا رئال دروازه اش را تقویت خواهد کرد و در نقطه مقابل با خرید کاوانی مشکل گلزنی رئال مرتفع خواهد شد.

بازیکن اروگوئه ای از حضور در برنابئو استقبال رده است. کاوانی در سن 31 سالگی همچنان یک مهاجم تمام کننده و شگفت انگیز است. او از فصل 11-2010 که به ناپولی ملحق شد به طور متوسط 34.25 گل در هر فصل زده است. بهترین فصلش 17-2016 با 49 گل بود و فصل گذشته نیز 40 گل به ثمر رسانده است.

در شرایط فعلی شاید کاوانی بهترین گزینه برای رئال مادرید باشد. چرا که به طور مثال در هشت فصل اخیر بنزما به طور متوسط 23 گل زده یعنی 11 تا کمتر از مهاجم پی اس جی. بیل نیز میانگین 17.25 گل در هر بازی را دارد.

کاوانی که غیبتش در بازی آخر اروگوئه در جام جهانی مقابل فرانسه خیلی به چشم آمد، این روزها در زادگاهش سالتو در حال استراحت است. شهر سالتو در 50 کیلومتری مونته ویدئو قرار دارد و کمتر از 150 هزار نفر جمعیت دارد. در ان جا بازیکنانی نظیر آلبین، گاستون سیلوا و آرامبری هم رشد کرده اند.