مرجع خبری رئال مادرید : خیلی از افراد شاغل در فوتبال دوست ندارند گزینه دوم باشند و از این مورد ناراحت می شوند. اما شاید لوپتگی این نظر را نداشت و بلافاصله بعد از شنیدن پیشنهاد رئال آن را پذیرفت، نکته ای که به از دست دادن تیم ملی ختم شد.

پرز قبل از لوپتگی با گزینه های مختلفی تماس گرفت، از پوچتینو گرفته تا آلگری، کونته، کلوپ و حتی ناگلسمن. همه آنها علنا تائید کرده اند که رئال آنها را می خواسته است.

پوچتینو
مربی آرژانتینی اولیه گزینه فلورنتینو پرز بود. او به تازگی قراردادش را با تاتنهام تمدید کرده بود و لوی، مالک تاتنهام اجازه جدا شدنش را نمی داد چرا که روی وی برای آینده تیم حساب کرده بود. پوچتینو در مصاحبه هایش علنا تائید کرد که از تاتنهام نمی رود. باشگاه لندنی برای آزادسازی وی 50 میلیون یورو می خواهد، نکته ای که رئال کاملا با آن مخالفت کرد.

آلگری
مربی ایتالیایی حالا سرمربی رونالدوست اما پرز می خواست او در رئال باشد. این مربی در لیگ ایتالیا فوق العاده کار کرده و علاوه بر قهرماین های پیاپی در لیگ ایتالیا دو بار به فینال رسیده است. الگری در کنفرانس مطبوعاتی گفت که هر چند از رئال پیشنهاد داشته اما ترجیح داده که در یووه بماند.

آنتونیو کونته
مربی ایتالیایی به صورت رسمی اعلام نکرد از رئال پیشنهاد کرده است اما میرر تائید کرد که او پیشنهاد این تیم را رد کرده چرا که می خواسته از چلسی غرامت بگیرد. رئال مادرید از کار وی در تیم ملی ایتالیا و چلسی راضی بود و شرایطش را دنبال می کرد.

ناگلسمن
مربی جوان هوفنهایم اخیرا تائید کرده که پیشنهاد رئال را رد کرده است. وی تائید کرد که از رئال پیشنهاد داشته اما خیلی جوان تر از آن بوده که چنین تجربه ای را بپذیرد و این ریسک را نپذیرفته چرا که حس می کرده در آینده فرصت حضور در یک تیم بزرگ دوباره نصیبش می شود.

یورگن کلوپ
مربیالمانی هم یکی از جدی ترین گزینه های رئال بود. او هم فوتبالی تماشایی در لیورپول و دورتموند ارائه داد هم با تیمهایش به فینال چمپیونزلیگ رسیده بود.