مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید ضعف گلزنی را با رفتن رونالدو حس می کند و طبیعی است که گزینه های مختلفی توسط ایجنت ها یا افراد مختلف به رئال پیشنهاد شوند.

کاوانی: از پیشنهاد استقبال می کند
باشگاه : پی اس جی/ سن: 31 سال/ قرارداد دارد تا: 2020
بازیکن پی اس جی قطعا از پیشنهاد رئال استقبال می کند. در سن 31 سالگی می داند که این آخرین فرصت برایش است تا به رویایش برای بازی در برنابئو برسد. مدیران رئال به وی فکر کرده اند اما هنوز تماس رسمی با او نداشته اند. سال گذشته در 48 بازی 40 گل زد و فصل قبلش در 50 بازی 49 گل به ثمر رساند. از طرفی پی اس جی با حضور نیمار و امباپه اصرار چندانی به حفظ وی نخواهد داشت.

رودریگو: مهاجم مورد اعتماد لوپتگی
باشگاه : والنسیا/ سن: 27 سال/ قرارداد دارد تا: 2022
دو نکته به سود اوست. از طرفی محصول اکادمی رئال است و باشگاه را می شناسد و از طرفی دیگر مورد اعتماد لوپتگی است. لوپتگی با این بازیکن در تیم زیر 21 سال اسپانیا و تیم بزرگسالان اسپانیا کار کرده است. فصل قبل در 44 بازی برای والنسیا 19 گل زد و به جام جهانی هم رفت. رقم فسخ قراردادش 120 میلیون یوروست اما والنسیا او را با مبلغی بین 70 تا 80 میلیون یورو خواهد فروخت.

لواندوفسکی: بایرن به پیشنهادها گوش نمی دهد
باشگاه: بایرن/ سن: 29 سال/ قرارداد دارد تا: 2021
مهاجم لهستانی همیشه گفته که شیفته حضور در رئال است اما مشکل این جاست که بایرن تمایلی به فروش وی ندارد. وکیل این بازیکن پینی زهاوی اسرائیی اخیرا با مدیران رئال تماس گرفته اما بایرن به هیچ وجه او را نمی فروشد. فصل گذشته برای بایرن 41 گل زد هر چند که در چمپیونزلیگ و جام جهانی عملکرد چندان جالبی از خود ارائه نداد.پ

کین: باشگاه در مورد هماهنگ شدنش مردد است
باشگاه : تاتنهام/ سن: 24 سال/ قرارداد دارد تا : 2024
مهاجم انگلیسی قراردادش را با تاتنهام به تازگی تمدید کرده و خرید او غیرممکن است. رئال برای خریدنش باید بیش از 200 میلیون یورو هزینه کند. از سویی مدیران رئال حس می کنند که او نمی تواند با سبک لالیگا هماهنگ شود و مثل خیلی از بریتانیایی ها ناکام خواهد بود. آقای گل جام جهانی شده است.