مرجع خبری رئال مادرید : رفتن رونالدو باعث شده رئال مادرید در یکی از حساس ترین برهه های تاریخی خود قرار بگیرد اما حقیقت این است که رئال معمولا با رفتن ستارگاشن در کوتاه مدت تحت تاثیر قرار نمی گیرد. 9 مورد از اسطوره هایی که از رئال جدا شدند و تاثیر رفتنشان را بررسیک ردیم که از این جمع به جز آمانسیو و بوتراگوئنو از رفتن هیچ کدام رئال در کوتاه مدت شوکه نشد و دچار تضعیف نشد و نتایجش ناگهان تغییر نکرد.

دی استفانو، در سال 1964 باشگاه را ترک کرد
بدون هیچ تردیدی دی استفانو تارخی باشگاه را عوض کرد. در سال 1953 به رئال امد و با این تیم پنج سال پیاپی قهرمان اروپا شد. یک حماسه ثبت کرد و نامش در تاریخ ثبت شد. تا زمان رائول، آقای گل تاریخ رئال بود. یک فصل بعد از رفتنش رئال مادرید با چهار امتیاز اختلاف نسبت به اتلتیکو لالیگا را برد.

پوشکاش، در سال 1966 باشگاه را ترک کرد
اسطوره مجارستانی رئال مادرید در سال 1958 از هانود به رئال آمد و تبدیل به زوجی طلایی برای دی استفانو شد. 242 گل زد و در سال 1966 در سن 39 سالگی از رئال رفت. یک فصل بعد از رفتنش رئال با پنج امتیاز برتری نسبت به بارسا دوازدهمین لالیگایش را برد.

خنتو، در سال 1971 باشگاه را ترک کرد
پاکو با شش قهرمانی اروپایی پس از قریب به دو دهه از رئال رفت. او با شش قهرمانی اروپایی همچنان در کل تاریخ رکورد دار است و دوازده لالیگا ، دو کوپا و یک جام بین قاره ای در رئال برده است. یک فصل بعد از رفتنش رئال با دو امتیاز اختلاف نسبت به والنسیا پانزدهمین لالیگایش را برد.

آمانسیو، در سال 1976 باشگاه را ترک کرد
“ال بروخو” در سال 1962 به رئال آمد و بعد از 471 بازی در سال 1976 از تیم جدا شد. او در چهارده فصل حضورش در رئال 9 لالیگا، سه کوپا و یک قهرمانی اروپا بدست آورد. در فصل بعد از رفتنش رئال هیچ جامی نبرد و فصل ضعیفی داشت که در لالگیا نهم شد و در جام حذفی مقابل هرکولس حذف شد.

سانتیانا : در سال 1988 باشگاه را ترک کرد
مهاجم اسطوره ای تاریخ رئال در که در 645 بازی 290 گل زد و 16 جام کسب کرد، شانزده فصل در باشگاه حضور داشت و به رکورد بازیهای باشگاه رسید. رئال در فصل بعد از رفتنش دبل جام های داخلی یعنی کوپا و لالیگا را کسب کرد که در لالیگا با پنج امتیاز اختلاف نسبت به بارسا قهرمانی شماره 24 خود را کسب کرد و در کوپا نیز کاتالان ها را در فینال شکست داد.

هوگو سانچز: در سال 1992 از باشگاه رفت
از اتلتیکو به رئال آمد که چهار سال آقای گل. پنج لالیگا، سه سوپرجام و یک کوپا در هفت فصل در رئال برد. بعد از رفتنش رئال مادرید توانست سیزدهمین کوپای خود را با غلبه بر ساراگوسا در فینال بدست آورد.

بوتراگوئنو: در سال 1995 از رئال رفت
یکی از اعضای دسته پنج کرکس بود که از آکادمی به تیم اصلی رئال رسید و با 171 گل یکی از بهترین لگزنان تاریخ رئال است. در فصل بعد از رفتنش رئال جامی نبرد، در لالیگا ششم شد و در کوپا در مرحله یک هشتم مقابل اسپانیول حذف شد.

زیدان: در سال 2006 رئال را ترک کرد
بعد از فیگو دومین خرید کهکشانی پرز بود و رکورد گرانترین خرید تاریخ فوتبال را شکست. در فینال چمپیونزلیگ 2002 گلی به یاد ماندنی زد. در فصل بعد از رفتنش رئال با کاپلو قهرمان لالیگا شد.

رائول، در سال 2010 از رئال رفت
شماره هفت اسطوره ای رئال مادرید که با 741 بازی رکورد دار بازی در تاریخ رئال است، سه چمپیونزلیگ در برنابئو بدست آورد. در فصل بعد از رفتنش رئال مادرید مقابل بارسلونا قهرمان کوپا شد.