مرجع خبری رئال مادرید : بر خلاف دو بازی اول پیش فصل که رئال در نیمه دوم بهتر بازی می کرد، این بار تیم لوپتگی یک نیمه اول عالی و یک نیمه دوم ملال آور داشت اما با نتیجه دو بر یک پیروز شد.

رئال مادرید بازی را طوفانی آغاز کرد تا گرت بیل با یک گل و یک پاس گل به آسنسیو، زمینه ساز پیروزی دو بر یک رئال شود. گل اول روی فرار آسنسیو با پاس بیل به ثمر رسید و دومی با شوت گرت از درون محوطه جریمه.

رئال در نیمه اول به جز کاسمیرو، مودریچ (اگر نرود) و مارسلو همه ترکیب اصلی خود را داشت که سبایوس، آسنسیو و رگیلون به جای آنها بازی کردند. در نیمه دوم نوبت نیمکت نشین ها بود که وارد میدان شوند که البته مجموع عملکردشان چندان درخشان نبود و در فاز هجومی به جز چند حرکت انفرادی از وینیسیوس و مایورا، در نیمه دوم چیز خاص دیگری دیده نشد.

تعویض عناصر دفاعی در نیمه دوم باعث شد تا رئال در فاز دفاعی تضعیف شود که در نهایت رم روی اشتباه خط دفاعی با شوت کولاروف که از میان پاهای کیلور ناواس رد شد به گل رسید. کیلور به خوبی می داند که شاید فقط چند هفته دیگر سفیدپوش باشد و به همین خاطر تمرکزش را از دست داده است.

ترکیب نیمه اول: کیلور ناواس، کارواخال، راموس، ناچو، رگیلون، ایسکو، کروس، سبایوس، آسنسیو، بیل و بنزما.

ترکیب نیمه دوم: کیلور ناواس، خوزه لئون، سرجیو لوپز، خاویر سانچز، مارکوس یورنته، فدریکو والورده، اودگارد، لوکاس وازکز، وینیسیوس، رائول دی توماس و مایورال.