مرجع خبری رئال مادرید : با پیوستن کورتوا به رئال مادرید حالا تیم پنج دروازه بان دارد آن هم در حالی که فقط دو تا از انها باید در ترکیب رئال بمانند (به اضافه دروازه بان سوم که باید از آکادمی بیاید).

کیلور ناواس، کاسیا، لونین و لوکا زیدان چهار دروازه بان دیگر رئال هستند که باید سه تایشان از تیم بروند.برنامه رئال این است که کورتوا دروازه بان فیکس باشد و لونین روی نیمکت بنشیند. اما هیچ کس نمی خواهد کیلور ناواس را بیرون کند. تصمیم نهایی را خود بازیکن کاستاریکایی می گیرد. اگر ناواس بخواهد برود هیچ کس جلویش را نخواهد گرفت. اما اگر بخواهد بماند هم باشگاه مشکلی ندارد و به عنوان دروازه بان ذخیره رویش حساب می کند. در این صورت دروازه بان اوکراینی برای تجربه اندوزی به تیمی دیگر قرض داده می شود.

کیکو کاسیا و لوکا زیدان اما هیچ جایی در تیم ندارند. آنها سه هفته فرصت دارند تا برای خود مشتری پیدا کنند. کورتوا در فاصله یک روز تا پایان نقل و انتقالات انگلیس به رئال آمد و گزینه ای برای حال و آینده است. بهترین دروازه بان جام جهانی قطعا دروازه بان فیکس رئال در فصل آینده خواهد بود.

لوپتگی مطمئن است که اگر در نهایت کیلور بماند می تواند عدالت را در مورد او و ناواس برقرار کند.هر چند که در شرایطی مشابه دیگو لوپز و کاسیاس رابطه بسیار بدی با هم داشتند اما مربی باسکی امیدوار است که آن ماجرا تکرار نشود. همه در رئال ترجیح می دهند که کیلور برود تا لونین بماند اما تصمیم نهایی مربوط به خود دروازه بان کاستاریکایی است.

برای دروازه بان سوم نیز رئال مادرید گزینه های کاستیا نظیر بلمن و محمد راموس را زیر نظر دارند.