مرجع خبری رئال مادرید : ال اکونومیستا گزارش داده است که کیلور ناواس در بازی رئال مادرید و اتلتیکو در روز چهارشنبه فیکس خواهد شد.

در حقیقت لوپتگی سرمربی رئال می خواهد در این بازی مقابل اتلتیکو از ناواس استفاده کند تا به نوعی به این دروازه بان ادای احترام کند. این بازی شاید آخرین حضور ناواس در رئال در یک بازی مهم باشد چرا که ماندن وی در تیم تا حد زیادی غیرمعقول است چرا که منطقی نیست ناواس که می تواند در هر تیم بزرگ دیگری فیکس باشد یک سال روی نیمکت رئال بنشیند آن هم با دستمزد سالانه 4.5 میلیونی خود.

کورتوا به عنوان برنده دستکش طلای جام جهانی هب رئال آمده و فیکس شدنش در فصل آینده منطقی است. او تا کنون دو بار جایزه زامورا را برده است.

ماندن کیلور عملا به ضرر لوپتگی خواهد بود چرا که هر کدام از دو دروازه بان مرتکب کوچک ترین اشتباهی شوند رسانه ها از دیگری تمجید می کنند. رئال چنین شرایطی را در دوران حضور دیگو لوپز و کاسیاس تجربه کرد که در نهایت هر دو بازیکن کیفیتشان افت کرد و رئال مجبور شد هر دوی آنها را بفروشد.

اگر کیلور بماند لوپتگی شاید تصمیم بگیرد که از یکی در لالیگا استفاده کند و از دیگری در کوپا و چمپیونزلیگ که البته این تجربه در هیچ تیمی در دنیا جواب نداده و هیچ تیمی دو دروازه بان همسطح ندارد چرا که یک دروازه بان بالاتر از هر چیز به آرامش نیاز دارد و ماندن ناواس عملا آرامش کورتوا را به هم خواهد ریخت.

از سویی دیگر لونین هم نشان داده است که یک ذخیره بی نظیر در رئال مادرید می تواند باشد. عملکرد این بازیکن اوکراینی در اردوی پیش فصل به حدی خوب بوده که به نظر می رسد او در آینده می تواند به سطح کورتوا یا حتی بالاتر از او برسد. ماندن کیلور به معنی فروش قرضی لونین است در حالی که این دروازه بان اوکراینی می تواند با ماندن در رئال و درخشش در بازیهای کوپا خودی نشان بدهد.