مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس در استادیوم لیلکولا در ترکیب رئال مادرید قرار می گیرد. لوپتگی فعلا ترجیح داده به دروازه بان کاستاریکایی اعتماد کند و کورتوا خرید تازه وارد تیم روی نیمکت می نشیند.

در حقیقت کیلور در بازیهای پیش فصل نیز گلر فیکس رئال بوده و لوپتگی نمی خواست در بازیم همی نظیر اتلتیکو ریسک کند. نکته مهم دیگر این است که کورتوا در لیست اولیه رئال در سوپرجام حضور نداشت و به همین خاطر این بازیکن احتمالا امشب حتی روی نیمکت هم نخواهد نشست.

کیلور به خوبی می داند که اگر نظرش را عوض نکند و در رئال بماند شانس نیمکت نشین شدنش زیاد است چرا که رئال وقتی 35 میلیون یورو برای خرید کورتوا هزینه کرده است قرار نیست که او را روی نیمکت بنشاند و حساب ویژه ای رویش باز کرده است. به همین خاطر است که هر مسابقه برای کیلور طوری است که انگار اخرین بازیش در رئال را انجام می دهد.

از طرفی دیگر یان اوبالک نیز دروازه بان فیکس اتلتیکو خواهد بود. گلری که پیشنهاد 100 میلیونی چلسی را رد کرد و ترجیح داد در اتلتیکو بماند.  تیم کشورش در اسلوونی حضور نداشت و همین نکته باعث شد تا این گلر با آرامش در این تابستان استراحت کند و آماده شروع فصل شود.

حالا باید منتظر باشیم و ببینیم که در دربی بعدی نیز دوئل کیلور و اوبلاک تکرار می شود یا این که کورتوا در ترکیب رئال قرار می گیرد.