مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو مدافع چپ برزیلی رئال مادرید در مورد شکست مقابل اتلتیکو صحبت کرد:َ”خوب بازی کردیم. توپ را در کل بازی در اختیار داشتیم. مشکل است که در شروع یک بازی گل بخوری اما در نهایت دو  موقعیت علا را از دست دادیم و بازی به تساوی کشیده شد. در وقت اضافه هم تلاش کردیم اما خستگی ترمزمان را کشید.”

اشتباهات رئال مادرید:” فوتبال همین است. هر کسی کمتر اشتباه کند برنده می شود. اشتباه کردیم و سعی کردیم مرتکب اشتباهات بیشتری نشویم. حریف لیاقتش را داشت. کمتر اشتباه کردند. باید روحیه مان را برای شروع فصل عوض کنیم.”

پیش فصل عجیب:” این اشتباهات حاصل خستگی بودند. کم تمرین کرده بودیم. خیلی ها به علت جام جهانی دیر به تیم ملحق شدند هر چند که این ها توجیه نمی شود.”

خریدها:”در این مورد من تصمیم نمیگیرم. تیم خوبی داریم. تا زمان وقت اضافه خوب بودیم. اگر خریدی انجام شود خوشامد می گوییم.”

آماده سازی:” در پیش فصل عملکرد خبوی داشتیم. این حق را داشتیم تا در تعطیلات باشیم. سخت تلاش کردیم. امروز روز غمباری است چون باختیم.”

مثتبا ندیشی:” تا وقت اضافه عالی بازی کردیم. بازی تحت کنترل بود. اما شاتباهاتی داشتیم. فوتبال همین است و توجیهی در کار نیست.”