مرجع خبری رئال مادرید : اگر رئال ماردید به آنایز دقیقی از شرایط و مشکلاتش نیاز دارد کافی است که به سوپرجام اروپا نگاه کند. تیم جذاب لوپتگی در دقایق زیادی فوتبال خوبی ارائه میداد و توانست از پس دریافت گل در اولین لحظات بر بیاید و در خیلی از لحظات بازی خوبی داشت که با کمک بی عالی ، بنزمای گلزن و آسنسیوی باکیفیت به بازی برگشت.

همه در این که چقدر جای رونالدو خالی است شک داشتند و نمی دانیم جایش خالی بود یا نه. اما شاتباهات دفاعی غیرقابل جبران به خصوص از جانب راموس،واران و مهمتر از همه مارسلو باعث شد بازی به تساوی کشیده شود. حتی کیلور هم روی گل اول اشتباه کرد. واضح است که تیم یک دافع وسط دیگر می خواهد، بازیکنی که البته بتواند در پست دفاع چپ هم بازی کند تا دست مربی بازتر شود. اگر یاز دفاعی واضح بود، پیدا کردن ذخیره برای کاسمیرو از نان شب هم واجب تر است.طبیعی بود که جولن نیاز اورژانسی و ضروری خود برای پر کردن جای کواچیچ را مطرح کند. رئال در اولین بازی رسمی ویران شد و سبایوس نتوانست تعادل لازم در خط هافبک را به وجود بیاورد.

اتلتیکو متخصص استفاده از اشتباهات حریفان است و برای همه چیز یک مدعی است. جولن مربی فوق العاده ایست اما وقتی نیمکت خوبی نداشته باشد کارش خیلی مشکل می شود. این را در اولین بازی دیدیم. یک مدافع میانی، یک کواچیچ و یک مهاجم کم است.

الیاس.ا