مرجع خبری رئال مارید : جولن لوپتگی سرمربی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل ختافه شرکت کرد.

اولین بازی لالیگا:”رئال مادرید ی که می خواهم ببینم تیمی است که باید جا طلب، منسجم و مملو از استعداد باشد و به حریفان احترام بگذارد.”

کیفیت ترکیب رئال مادرید و تیم ملی:”نمی توانم مقایسه کنم. مثل مقایسه گوجه با یک بیسکوئیت است. خیی فرق دارد و کاملا متفاوت هستند. کیفیت لازم را برای ساختن یک تیم بزرگ داریم.”

خریدها:”سعی می کنیم بهترین عملکرد ممکن را داشته باشیم. استعداد زیادی داریم و رفتار تیم متفاوت است. مهم افرادی هستند که در این جا حضور دارند نه آنهایی که در این جا نیستند.”

مارسلو و کواچیچ، بدون جانشین:” برای همه جامهایی که داریم می جنگیم. سعی می کنیم از فرصت هایمان نهایت بهره را ببریم. بازیکنانی که داریم را دوست دارم. به ترکیبی که دارم شک ندارم.”

پنالتی ها:” این که چه کسی پنالتی بزند به خود تیم مربوط است. مربی تصمیم می گیرد. طبیعتا گزینه های متفاوتی وجود دارند. ای کاش تنها دغدغه من همین بود.”

ختافه:”تیم خیلی خوبی دارند. به خوبی تقویت شده اند. روحیه تیمی فوق العاده ای دارند و پیش فصل خوبی داشتند. تیم بسیار باکیفیتی داریم و باید از سال بعد بهتر شویم.”

بازار نقل و انتقالات:”باید روی بردن بازیها تمرکز کنیم. سه امتیاز فردا مثل بازیهای دیگر مهم است. سعی می کنیم شروع خوبی داشته باشیم.”

لالیگا :” مهم است که بتوانیم روحیه مان را عوض کنیم. می خواهیم قهرمان لالیگا شویم و برایش هر روز تلاش خواهیم کرد. مهم است که بتوانیم در کل فصل با انگیزه کار کنیم. می توانیم به رقابت ادامه بدهیم.”

رئال مادرید لوپتگی:” سعی می کنیم جاه طلب باشیم و از همه نظر بهتر شویم. باید به تلاش ادامه بدهیم. ببینیم چه می شود. باید خوب تلاش کنیم. شرایط خوبی داریم.”

سوپرجام اروپا:”با انگیزه به جلو حرکت می کنیم. از واکنش بازیکنان و امیدهایی که به داشتن یک تیم بزرگ دارند راضی هستیم. باید  با روحیه خوبی آماده شروع فصل شویم.”

سیستم چرخشی برای دروازه بان ها ؟” سعی می کنیم هر هفته این موضوع را مدیریت کنیم. فرمول جادویی وجود ندارد. هر دو دروازه بان گزینه های بزرگی هستند و بقیه بازیها هم همین طور. سعی می کنیم به خوبی شرایط را مدیریت کنیم. رقابت خوب و مثبتی وجود دارد. رقابت زیاد است و این به سود تیم است.”

جدایی دروازه بان ها:” قطعا قرار نیست هر پنج درازه بان در تیم باشند. فصل بعد سه دروازه بان خواهیم داشت. سعی می کنیم به موقعش در این باره تصمیم بگیریم.”