مرجع خبری رئال مادرید : مارسلو مدافع چپ رئال مادرید در مورد شروع فصل و مسائلی که برایش رخ داده است صحبت کرد.

رسیدن به دوازده گل در این فصل:”تاریخی اما مشکل است.”

شرایط لالیگا:”حس خوبی دارم. انگیزه زیادی در هر بازی و هر تمرین دارم. شرایط خوبی داریم. برای تصمیم گیری زود است اما حس خوبی داریم.”

تفکرات جولن:”زمانی که آماده باشد به تیم کمک می کند. به بهتر شدن یناز دارد. با توپ و بدون آن خوب هستیم و سعی می کنیم به سریع ترین شکل ممکن توپ را برگردانیم.”

سبک مارسلو:” باید در دفاع و حمله شرکت کنم. در حملات آرامش زیادی دارم. رابطه خوبی با آسنسیو، لوکاس، کریم و ایسکو دارم و این کار را برایم آسان می کند.”

9 امتیاز:”باید مثل همیشه تلاش کنیم بهتر شویم اما در مسیر درستی هستیم. هر بازی می تواند برای بردن لالیگا تاثیرگذار باشد. برای بردن و کسب سه امتیاز انگیزه زیادی داریم.”

گل بیل مقابل ژیرونا:” عادت داریم. شگفت زده نمی شویم چرا که همیشه می بینیم که چقدر خوب و سریع است. ایسکو یک جادوگر است. این را می دانیم اما پاسی که به بیل داد فوق العاده بود.”

دسیما :” فکر کردن به آن مو را به تنم سیخ می کند. در ان بازی در ابتدا نیمکت نشین بودم و از این مسئله عصبانی بودم. حس می کردم نمی توانم کمک کنم. ایسکو و بعدش من وارد زمین شدیم و همه تلاشمان را کردیم. گل تساوی حاصل تلاشمان بود اما مهمتر از هر چیزی احساساتی بود که داشتیم. حس خوبی است که برای رئال گل بزنی. گلزنی برای رئال در یک فینال قیمت ندارد. باعث می شود تمام وجودت استرس بگیرد.”

جشن:”لحظات بی نظیری است که همیشه برای بچه هایم در موردش تعریف خواهم کرد. این بخشی از یک رویاست. به شدت احساساتی بودم چرا که هر بازیکنی دوست دارد در چنین فینالی حاضر شود و آن را ببرد.”

پنالتی های یازدهمین قهرمانی اروپا:”ایسکو را بغل کردم چون به من نزدیک بود. چند کلمه با هم صحبت کردیم تا آرامش بگیریم. روی ذهنم فقط به گلزنی فکر می کردم نه اشتباه. موفق شدم. هرگز به این که ببازیم فکرنمی کردم. دیوانه وار بود. خیلی سخت بود اما مهم این بود که گل زدیم.”

دوئودسیما:”من دومین نفری بودم که این جام را برداشتم چون کاپیتان دوم بودم. این تصویر در خانواده و دوستانم در یاد می ماند. تصویر بسیار زیبایی بود.”

اتفاقاتی در رئال که قابل توصیف نیست:” اتفاقات زیادی در تعطیلات در زمانی که بازیکنان رئال را می بینی رخ می دهند. این حس فوق العاده ای دارد. انگیزه فوق العاده ایست که در بزرگترین باشگاه دنیا موفق شوی. من در هر بازی، هر تمرین و برای هر جام خیلی لذت می برم.”

کوتاه کردن موی بازیکنان در جشن ها:”معمولا کیلور موها را کوتاه می کند، من فقط کچل می کنم. اما کسی موهای من را کوتاه نمی کند!”

سیبلس:” این حس که آن جا باشی و کل هواداران با تو جشن بگیرند فوق العاده است. این لحظه بی نظیری است. از سرجیو متشکرم چرا که همیشه از من می خواهد کنارش بالای مجسمه بروم و با هم جشن بگیریم. افتخار فوق العاده ایست که در این لحظات سهیم باشم.”

حضور در رئال مادرید:” به آینده فکر نمی کنم. به عنوان یک استعداد و مملو از تردید به این جا آمدم. باید سینه سپر می کردم. همه چیز بی نظیر بود. به لطف رئال فوتبالیست شدم. این باشگاه به من همه چیز داد داد و می دهد. در زندگی من هیچ چیز اسان نبود. پدربزرگم من را به تمرینات می برد و والدینم کار می کردند. همیشه همه تلاشم را می کردم تا فوتبالیست شوم. نمی دانم بدون پدربزرگم چه می شد و آیا فوتبالیست می شدم یا نه.”

فوتسال:”قطعا بخشی از تکنیکم به خاطر این است که قبلا فوتسالیست بودم. مسلما تفاوت این دو سبک واضح است. اگر با توپ تنیس تمرین کنی خیلی کمکت می کند و باعث می شود تکنیکت بهتر شود.”

هجومی بودن:”وقتی به مهاجمان و هافبک ها کمک می کنم خوشحال می شوم. خیلی هجومی هستم اما یک دفاع کناری باید بیشتر دفاع کند تا حمله. وقتی در حملات شرکت کنم سعی می کنم کمک کنم. در فوتسال خیلی سریع فکر می کردم و این کارم را مشکل می کرد. امروز فوتبال مشکل تر شده است. باید خوب پیش بینی کنی چرا که بقیه تو را آنالیز می کنند در غیر این صورت مرده خواهی بود.”

اشتباهات:” همه بازیهایم را می بینم تا ببینم کجا اشتباه کردم و اشتباهاتم را تکرار نکنم. نه تنها گلهایم بلکه دیدن اشتباهاتم را هم دوست دارم.”

جاه طلبی:” همیشه وقتی فصل را شروع می کنی باید گذشت هرا فراموش کنی و به جلو حرکت کنی ، طوری که انگار هیچ جامی نبرده ای. انگیزه برای بردن هر فصل برای من وجود دارد.”

پیشنهاد تیمهای مختلف نظیر یوونتوس:”دلیلی ندارد به این مسائل توجه کنیم. در رئال خیلی خوشحالم. این جا خانه من است. سالهای زیادی از قراردادم مانده و در این جا خیلی خوشحالم. رئال بهترین باشگاه دنیاست و همیشه می خواهم در بهترین تیم بازی کنم. از زمانی که به این جا امدم همیشه شایعات وجود دارد و سخت است که نشان بدهم که می خواهم کجا باشم. همیشه در رئال سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم.”

پایان فوتبالش:” همان طور که گفتم کارم را می کنم. هر فصل سعی می کنم از بازی کردن و حضور در رختکن لذا ببرم. با تمام وجود درون زمین حاضر می شوم و سعی می کنم هواداران را خوشحال کنم.سن برای همه مهم است اما باید مراقب باشیم. سخت است که تا 40 سالگی بازی کنی. خیلی بیشتر از زمانی که هجده ساله بودم مراقب خودم هستم. ذهنم خیلی آرام است. می خواهم به بازی کردن ادامه بدهم.خیلی ها در شبکه های اجتماعی می خواهند جنجال بسازند و حرفهایی را بگویند که صحت ندارد. شایعات زیادی را خواندم اما مثل وینیسیوس انگیزه زیادی دارم انگار که هنوز 18 ساله هستم.”

وینیسیوس:”یک بچه است. وقتی به این جا آمد به نظر می رسید که خیلی پخته شده است. هنوز بچه است و باید خیلی چیزها یاد بگیرد، باید به حرف بزرگتر ها نظیر من و کاسمیرو گوش بدهد.100 درصد در رئال موفق خواهد شد اما فعلا بچه است. در مسیر درستی است و می تواند موفق شود. مشکلی وجود ندارد. هماهنگی خیلی خوبی داشته است.”

انتقادها:”در ذهن من انتقادها وجود ندارند. به هیچ چیز فکر نمی کنم. وقتی مشکلی وجود دارد سعی می کنم بهتر شوم. انتقادها تاثیری روی من نمی ذارند. می دانم چه زمانی باید از خودم مراقبت کنم. ”

هدف:”وقتی فصل خیلی خوبی داشته باشم هم سعی می کنم بهتر شوم. چالش من همین است. می خواهم توپهای بیشتری برابیم، بیشتر سانتر کنم، بیشتر دفاع کنم و گل بزنم.همیشه سعی می کنم بهتر شوم. موفقیت هایی که کسب کردیم مربوط به گذشته است و حالا باید به مسائل دیگری فکر کنیم.”