مرجع خبری رئال مادرید : کریم بنزما در مصاحبه با سایت شرط بندی کودره در مورد شروع بازیهای رئال در چمپیونزلیگ مقابل رم صحبت کرد.

چمپیونزلیگ:”تورنمنتی در سطح متفاوت است. همه بازیها مهم هستند. بازی آسان وجود ندارد و این را دوست دارم. رئال بهترین باشگاه دنیاست و هر سال باید موفق باشد. امیدواریم که در چمپیونزلیگ به اندازه پارسال خوش شانس باشیم چون این برای ما خیلی مهم است.”

مدعیان:”می دانیم که حریفان قدرتمند زیادی داریم اما اگر بخواهم یک مدعی را انتخاب کنم آن رئال مادردی است. در این باشگاه همیشه هدف این است که همه ابزیها را ببریم و خوب بازی کنیم. باید خیلی فداکاری کنیم و در ذهنمان فقط به پیروزی فکر می کنیم.”

رم، اولین حریف چمپیونزلیگی:” مثل همیشه اولین بازی خانگی خیلی مهم است. باید توپ را داشته باشیم و با سرعت بیشتری نسبت به حریف بقازی کنیم. رم تیم خوبی است که بازیکنان خیلی خوبی دارد.”

شرایط شخصی خودش :” در هر بازی انگیزه های زیادی دارم و همیشه در ذهنم دنبال گل، پاس گل و کمک به تیم هستم. امسال کاپیتان سوم تیم هستم و باید خیلی چیزها ثابت کنم.”

لوپتگی:”مربی خوبی است چرا که فوتبال و حفظ توپ را دوست دارد و پس از لو دادن توپ نمایش خوبی دارد و این برای ما خوب است.”

استعداد:”هرگز اولین روزم در این جا را فراموش نمی کنم چرا که اولین روز در باشگاه استعدادهایم بود. استعداد خیلی مهم است اما تلاش از هر چیزی مهمتر است. استعداد خیلی مهم است اما باید سخت تلاش کنیم تا به بالاترین سطح برسیم.