مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با پیروزی در رم نشان داد که آماده است تا برای دومین بار در تاریخش برای چهار سال پیاپی قهرمان چمپیونزلیگ شود.

رئال در مقابل رم یکی از بهترین نمایش های فصلش را داشت. ماریانو، ایسکو و گرت بیل سه گل تماشایی رئال را به ثمر رساندند تا رئال با سه گل تماشایی شروع فصلی درخشان را داشته باشد.

هر چند که رم در لیگ ایتالیا هم شروع خوبی نداشته اما انتظار می رفت به عنوان تیمی که سال گذشته در نیمه نهایی چمپیونزلیگ حضور داشت و بارسا را به تحقیرآمیزترین شکل ممکن حذف کرد، مقابل رئال حرفی برای گفتن داشته باشد اما رئال نابودشان کرد.

رئال در کل بازی تیم سوار بر میدان بود. رئال در نیمه اول باید چند گل می زد اما به کاشته دقیق و تماشایی ایسکو قناعت کرد. رئال در نیمه دوم هم نمایشی درخشان داشت. گل دوم روی پاس عمقی بی نظیر مودریچ و فرار فوق العاده گرت بیل به ثمر رسید که بازیکن ولزی چهارمین گل فصلش را ثبت کرد. گل سوم هم روی شوت تماشایی ماریانو که بازگشتش را در دقیقه 91 جشن گرفت. در حالی که بنزما باز هم در سطح انتظار ظاهر نشد و نسبت به شروع فصلش افت کرده بود این مهاجم نشان داد که آماده فیکس شدن است.

کیلور ناواس از طرفی به ترکیب برگشت و چند توپگیری خوب داشت تا نشان بدهد که آماده رقابت کردن است. رئال برای یک بار دیگر نشان داد که چمپیونزلیگ را برای این تیم ساخته اند. رئال چهاردهمی (دسیموکوارتا) را می خواهد آن هم در استادیوم حریف دیرینه یعنی اتلتیکومادرید!