مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید بدون آن که بازی درخشانی داشته باشد با نتیجه یک بر صفر مقابل اسپانیول پیروز شد.

لوپتگی در این بازی تعداد پرشماری هافبک را مورد استفاده قرار داد به شکلی که سیستم رئال در جریان بازی 1-5-4 بود.  کاسمیرو، سبایوس، ایسکو، آسنسیو و مودریچ پشت سر بنزما بازی می کردند. کریم هم مثل دو بازی قبلی توی باغ نبود و به نظر می رسد که به روزهای نا امیدکننده اش برگشته است. حاصل این سیستم عجیب، یک بازی ملالت آور و مملو از پاس بود که معدود موقعیت های رئال هم روی خلاقیت های فردی به ثمر رسید.

تک گل رئال روی ضربه تماشایی و فنی آسنسیو به ثبت رسید که با ضربه ای دقیق دروازه دیگو لوپز را با شوت پای چپ درون محوطه جریمه باز کرد. یکی از معدود موقعیت های دیگر بازی روی حرکت یک-دوی ایسکو و راموس بود که ضربه سر کاپیتان رئال توسط لوپز به کرنر رفت. راموس با این حرکت، اشتباه وحشتناکش در نیمه دوم که نزدیک بود منجر به  باز شدن دروازه کورتوا شود را جبران کرد.

به نظر می رسید که اسپانیول نسبت به تیم سال های گذشته اش تیم بهتر و سرحال تری داشته باشد اما این که رئال در مقابل چنین حریف کم مهره ای نتواند نمایش جالب توجهی داشته باشد را نمی توان با دیده مثبت نگریست.

به هر صورت رئال هر طور که شده سه امتیاز این بازی را با گل  اسنسیو بدست آورد تا 13 امتیازی شود و موقتا در صدر جدول قرار بگیرد هر چند که باید دید در دو بازی حساس پیش رو مقابل سویا و اتلتیکو چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.