مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید از سال 2016  تا کنون مجموعا 31 جایزه فردی را کسب کرده که از این حیث یک رکورد شگفت انگیز است. در حقیقت رئالی ها در مراسم های مختلف رکوردباران شده اند.

رونالدو در دوران حضورش در رئال یازده جایزه فردی برد اما مودریچ، راموس، مارسلو، واران، کروس، کیلور ، کورتوا و زیدان هم از جوایز بی نصیب نبوده اند.

امسال درخشان ترین سال مودریچ بود. هافبک کروات فقط توپ طلا را کم دارد و به کسب این جایزه امیدوار است اما جوایز پرشمار دیگری را هم برده است. در دوره اخیر هم جایزه بهترین بازیکن فیفا توسط رونالدو به خاطر عملکردش در رئال به دست او آمده بود.

از سال 2016 تا کنون، رونالدو دو توپ طلا، جایزه بهترین مهاجم یوفا (به خاطر فصلش در رئال)، حضور در تیم سال یوفا، جایزه بهترین بازیکن فیفا (دو بار)، بهترین بازیکن اروپا (2) و تیم سال فیفا ( سه بار) را کسب کرده است. مودریچ با کسب شش جایزه در رده بعدی است: بهترین هافبک یوفا، تیم سال یوفا، بهترین بازیکن فیفا، بهترین بازیکن اروپا و حضور در تیم سال فیفا (دو بار).

راموس نیز پنج جایزه برده است : تیم سال فیفا (سه بار)، تیم سال فیفا  و بهترین مدافع یوفا. مارسلو سه بار در تیم سال فیفا قرار گرفته، کروس دو بار و واران یک بار. کیلور بهترین دروازه بان یوفا شد، کورتوا بهترین دروازه بان فیفا و زیدان جایزه بهترین مربی 2017 را بدست آورد.