مرجع خبری رئال مادرید : کیلور ناواس در مورد طلسم شدن رئال در سه بازی اخیر گفت:” گاهی اوقات به نظر می رسد که شرایط مشکل شده است اما نباید دست به جنون بزنیم. گلهای مهمی خواهیم زد.”

اشتباه در اولین دقیقه:”این هم بخشی از بازی است. حریف از فرصت استفاده کرد. از اولین ضربه باید دقت داشته باشیم و امیدوارم این اشتباه تکرار نشود.”

چرخش درون دروازه:”این که عدالت است یا نه را نمی دانم. وقتی بازی می کنم خوشحالم و طبیعتا وقتی بازی نمی کنم ناراحتم. از کسی دلخور نیستم. یک فوتبالیست همیشه دوست دارد بازی کند. بازیهای زیادی مانده است.همیشه دوست دارم دقایقم بیشتر شود.”

از اوج تا کف:”تیم ها مقاطع متفاوتی دارند. گاهی عالی بازی می کنیم و گاهی نه. باید ثابت قدم باشیم. باید از موقعیت هایمان استفاده کنیم.”

در مقابل آلاوس بازی می کنی” مربی می داند. قبل از این بازی خبر داشتم که بازی می کنم. همیشه  سعی می کنم آماده باشم.وقتی در ترکیب باشم همه تلاشم را می کنم.”

طلسم گل نزدن:”در بازیهای اخیر این یک مشکل بوده است اما مشکل جدی نیست چرا که هم تیمی هایم نشان دادند که گل خواهندزد. به تیم باور داریم. در برخی بازیها لیاقتمان بیشتر است مثل امشب. این طور نیست که فقط ما بازی کنیم، حریفان هم تلاش می کنند. تیم بد نیست.”

رونالدو:”در رئال عالی بوده است. نمی توان با یک انگشت، آفتاب را پوشاند. گلهای زیادی زده اما او دیگر مربوط به گذشته است. نمی توانیم در گذشته زندگی کنیم. برایش آرزوی موفقیت می کنیم اما حالا بازیکنان ما در این جا هستند و برای بازیها تلاش می کنند.”

ناراحتی یا از شرایطتت راضی هستی؟” از وقتی به این جا آمدم شرایطم عوض نشده. ذهنم قوی است. افتخار می کنم که این جا هستم.”